Loppa8 också!!! ... bra då är vi ett gäng som är kvar ändå. Började känna mig lite lost och ensam i den här djungeln.
Bra att vi nu är uppdaterade på allas historia. Stoppa in era inlägg ovan i era presentationer. Jag måste alltid uppdatera mig på vem som gjort vad. ;)
Provera, Progesteron, Progynon, en öppnad ampull Puregon (och några kondomer...Hmmm)... det var vad jag hade hemma. Varför börjar alla mediciner med P... som i P-piller?
My story:
Slutade med Ppiller (T som i Trinovum!?!) i maj -07.
Kondom fram till aug -08 eftersom jag inte ville riskera missfall pga kvardröjande P-piller (dumt som faan) och för att jag fick ett vikariat som jag ville fullfölja (ännu dummare).
Började hos Besima sept -09.
Sambons test visade perfekt resultat!
Enkel Pergo i nov
Dubbel Pergo i början av dec
Uppehåll i dec pga julledigt, i jan pga semester och i feb pga Besima var på kurs.
Dubbel pergo i mars, gav bra ägg men lyckades inte och satte cykeln ur spel alldeles.
Puregonsprutor i maj och juni (liten dos 50-75enheter)
Sista försöker gav inget resultat och jag har haft paus sedan början av juli.
Har alltid fått Ovitrelle men sällan haft ÄL.
Tror på den behandling jag får av Homeopaten just nu. Mot dålig blodcirkulation. Äter receptfri Progesteron!
Både Koksaltspolningen som Besima gjorde i våras samt Homeopatens yttre kontroll visar att det inte ska finnas några förträngningar i Äggledarna.
Och Homeopaten sa att jag är fullt frisk i övrigt. Spoookey och svindyrt men jag tror på det.