• Blom

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Hej Smultron
    Besima är toppen men man bör vara påläst när man träffar henne. Hon och många med henne håller väl ganska hårt på BMI max 30 tror jag men jag vet inte säkert... Det bästa är att ringa och prata med hennes sekreterare, Samira så får du svar på det mesta!
    Det ingår i frikortet att besöka Besima.
    Lycka till!

• Blom

Humlan, du lever. Hur mår du? Hur går det?

=)

• Blom

FiaLotta, håller tummarna för dig! Om allt går vägen ska vi också ner nästa vecka.

Idag ska jag på anställningsintervju!

• Blom
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Samira bad mig (efter att ha pratat med Besima i måndags) ringa fred mo 8.30 och träffa Besima 9.30. Jag ringer Besima som avtalat då säger hon att vi kan träffas 11.30. Jag har bara tagit ledigt på morgonen och har elever som väntar på mig!! Besima säger att jag jobbar inte idag så jag bestämmer när jag vill gå dit. Jag får bara foga mig och ställa till det rejält för eleverna. Hur kunde det bli så här???
    Bröt ihop.
    Alltid är det något som strular!
  • Blom

Jo jag träffade Besima i fredags och ska till Malmö på onsdag...   =)

• Blom

Sitter i bilen på väg till malmö.lite nervös:-$

• Blom

Japp. Hn ska ju begrukta :-! Nio ägg blev det

• Blom

Loppa, då väntar vi spänt på ett plus =)

FiaLotta: Hur gick det igår?

Jag var på Cura igår, hann precis med att avsluta med eleverna innan det var dags för att åka. 4 embryon med toppkvlitet,!!! vilket innebär att 3 är i frysen och ett är planterat. Så nu är det lååååång väntan som är kvar.

Trevlig helg allihop!

• Blom

Kappan! Bravo, du är en kämpe, det gäller att se allt positivt.

Ruva, min hjärna tänker inte så även om jag försöker och vill, en försvarsmekanism skulle jag tro. Jag tänker bara att allt är som vanligt och snart kommer mens... Vi får väl se om kroppen kan överraska. Lååång tid till testdatum.

• Blom

Jag har testdag 7/7, vad konstigt? Blev det några embryo till frysen? Lägg dig nu och ruva ;)

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3