• loppa8

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Näe, inget kul här. PMS - roligare finns ju...
    Funderar på varför ingen har gjort en dokusåpa om par som har svårt att bli med barn? Det finns ju dokusåpor om det mesta annars.
    Med tiden har jag upptäckt att vi är ganska många, men att många tror att de är ensamma i världen om att inte lyckas av sig själva.

• loppa8

Är det egentligen nån som har blivit gravid med Puregon eller Pergotime??
    Funderar på att börja med Puregon, men vet inte om jag ska jobba för titthål först...
    Vad tycker ni?

• loppa8

Fialotta: Det var lite motstånd vid spolningen. Vi pratade både om ev Puregon och ev titthål, men hon ville att vi skulle vänta och se vad som händer nästa gång jag får mens. Nu händer inget... ogravid, mensvärk men ingen riktig mens bara småskvättar då och då....blä

Pergotime x 3 har gett mig ägglossning, men jag har inte fått tag i några sedan i juni :(

• loppa8

Tjohoo! Fick tag på Pergotime! Nu är det bara mensen som saknas, sen gör jag ett försök igen :)

• loppa8

Mensen kom, Pergotime kommer inte :(
    Hade köpt på apoteket på nätet. De ringde och sa att de tagit slut och att pengarna kommer att sättas tillbaka på kontot.
     Kommer troligen in nya 8:e december, men jag måste göra en ny beställning då. Det är bara att ta en ny lott i lotteriet och se om man får köpa då. >: ( Precis som om det inte är tillräckligt krabbigt ändå...
    Tänk att det finns de som kan bestämma när de ska bli gravida....

• loppa8

Hej på er!
    Längesedan jag skrev något, men läser oftare.
    Har tagit Pergotime för sista gången känns det som. Svarar bra på dem med fiiina ägg, men blir inte gravid ändå. Blir titthål snart. Rädd!! (Har inte tagit pergotime så ofta för det är ju inte så ofta man lyckas köpa dem.)
    Har fått ovitrelle igår och känner hur det molar i vänstra äggfabriken. Undrar om det händer något?
    Men med er andra verkar det ju gå framåt iallafall! Hoppfullt :)

• loppa8

12 dagar efter Ovitrelle.  Känner efter, och känner spänning och PMS. Vågar inte hoppas nåt. Vet hur lurad och fånig jag kommer känna mig när jag står där med ett icke-plus....

• loppa8

Tack för omtanken!

När ska man testa efter Ovitrelle egentligen, för att veta att det visar rätt?

• loppa8

Det blev ett sant minus idag :(

Har fått tid för titthål. Det gick jättesnabbt, men jag är skräckslagen! Men det finns ju andra som har överlevt...
    Ni som har gjort det, hur har ni upplevt det? Hur länge behövde ni vara hemma?

• loppa8

Denna veckan är det dags för titthål. Hoppas på att få veta varför "maskineriet" inte fungerar som jag vill. 
    Nervös =S

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3