Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Hej tjejer.
Som vanligt följer jag er men hinner inte vara så aktiv här i tråden. Har bombaderat fendt med frågor via meddelande ist...
Själv är jag inne på dag 6 med proveran nu. Första dagen jag åt dem, alltså dag 16 fick jag känningar i tjejmagen. Funderade på om det kunde vara äl eller om det var tabletterna som spökade. Testade då med äl-test och fick glad gubbe för första gången in mitt liv. Funderar så klart på om det är tabletterna som gör att det blir falskt utslag eller om jag faktiskt hade äl. Den glade gubben stannade kvar i två dagar sedan har det inte gett utslag. Så jag hoppas såklart igen, vilket jag inte har gjort på 6 månader ungefär... Förhoppningsvis håller nåt på att hända med min kropp, hoppas den fattar att det skall vara en regelbunden cykel...
Fendt: Redan i vecka 22, vad fort det känns som tiden har gått. Härligt att du mår bra.
Kappan: Jobbigt att blöda så länge. Hoppas att det hjälper med proveran så ni kan börja räkna dagar igen. Så trist när det strular mer än vanligt...
Humlan: Härligt att höra bebisens hjärtljud! Måste vara så häftigt!!