Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Kappan: Du kan göra vad du vill, åka MC hade väl varit skönt. Njut så länge du kan =)
Jag red till fogarna tog över mitt liv v 20. Glädjer mig så för din skull, hur mår du nu?
Trevlig helg alla!
Kappan: Du kan göra vad du vill, åka MC hade väl varit skönt. Njut så länge du kan =)
Jag red till fogarna tog över mitt liv v 20. Glädjer mig så för din skull, hur mår du nu?
Trevlig helg alla!
Grattis Maskrosungen!
Tänk vad många bebisar det blir här i tråden även om det kändes mörkt för 1 år sedan! Helt enkelt en bra tråd att hänga i!
Kram
Grattis fröken sy!!!!
Kappan: Det är ok att vara orolig men låt det inte ta över. Jag gläds för din skull, det kommer att gå bra!
Kram alla
Jasså det är vårruset idag, nej det blir nog en tur i skogen med hästen. =)
Lycka till!!
Kappan: Underbart!!
Grattis FiaLotta!!!! Var härligt!
Fendt: Bra här också! Det rullar på, har fått en glad bebis denna gång =)
Kappan: vilken skitstövel! jag blev också illa bemött när jag skulle dit på bekräftelse efter provröret, de var ohjälpsamma även då!
Tur i allla fall att det var bra i magen! kommer att bli ert underverk =)
trevlig midsommar!!!!
hej o hå! hur har ni det i semestertider?
Kappan: hur mår du??(oförskämt bra hoppas jag)
Välkomna alla nya i tråden, som det tidigare skrivits har vi tillsammans varit med om det mesta så bara fråga på.
Soyaa: Ta med killen, det är skönt att vara 2.
Kram från oss!
Hoppsan, har inte lämnat er bara lite mkt att göra =)
Kappan, hur går det för dig???
& alla ni andra?
Här rullar tiden på, bebisflickan är nu 7,5 månad och alltid på topp!
Kram
Kappan: Wow det är ju snart!! vad tiden gått snabbt. 13 kg är ju lagom, mår du bättre nu? Vet ni att det är en pojk? Jag har kanske missat det är ju som alltid lite lätt förvirrad! Jo jag bytte ju jobb och jag jobbar halvtid sen skolstart, jätteskönt faktiskt, kul att vara hemma och njuta och kul att jobba, tror jag uppskattar min lediga tid mer nu när jag jobbar =)
Hur går plugget då?
kram
Kappan, håll ut snart har du en pärla här! Tänk så du har lääängtat efter magen - ja ibland blir det inte alls som man tänkt sig eller inbillat sig. Jag trivdes inte heller med magen kanske mest pga alla j-a foglossningar som jag fortfarande inte är kvitt men resultatet är min diamant
Sessan: jag känner igen din frustration lite av min gång kan du nog läsa i min blogg, har inte vågat titta tillbaka i den det enda jag kan säga om den är att vi ff inte kommit ngn stans mer än att det nu är ett polisärende... Ang min graviditet så blev det en IVF, började hos besima HT -09 där man inte fann några fel behandlad med pergo(hette det så? redan glömt) och fick alltid fina äggblåsor och fick då ovitrelle men det funkade aldrig, även spolning gick bra. IVF CURA privat(ett barn sedan tidigare utan några problem) slutet av våren -10, gravid på första försöket och en liten flicka i mars.
Förresten sa en läkare att ägglossningsstickor/prov som man gör själv inte behöver betyda att man har ägglossning som är tillräckligt stark ändå. tyvärr
Det är jättejobbigt när man är i väntan på att det ska hända ngt och hur mkt jag än önskar att du försöker njuta av andra saker under tiden vet jag attt det är jättesvårt. Men snälla försök! gör galna saker, gå på fest, ha kul!
KRAM på er
Kappan, nu åste väl bebisen tittat ut =)
GRATTIS Kappan till killen!
Hoppas du nu kan njuta ordentligt!
Mys på!
kram