• Jullan84

Västervik!!

Dax för en ny tråd!

• Svar på tråden Västervik!!
  • cid

Ja ståbräda borde ju vara helt omöjligt i detta väder. Jag har inte ens gett mig på ett försök med den ännu. Men hoppas att det snart är snöfritt på gångbanorna så man kan promenera med barnen till dagis *hur optimistisk är inte jag?*

Första veckan med jobbande sambo avklarad, funkade bättre än förväntat. Sen hör väl till saken att han bara haft jobbnätter då han sovit denna vecka och då kunnat vara vaken hela dagarna här hemma. Men det räcker gott och väl att ta nätterna själv.
    Känns som att vardagen börjar falla på plats här hemma... funderar på om man ska ta en sväng till öppna förskolan nästa vecka. Någon som vet hur Stor och Liten har öppet?

• Majalaja

cid: Tänkte du gå med alla barnen eller bara med bebisen? De har bebistider mån och tor em. Alla andra dagar för alla åldrar. Stängt tisdagar.

Jag bloggar på majalaja.wordpress.com
  • väduren82

visst snön är fantastisk men vill ändå ha vår och inte kul när det läcker in vatten genom taket, stackars min gubbe som har stått ute i flera timmar och hackat bort massa is och skottat bort snö på taket i flera dagar  irad nu :(
    Trevlig helg på er!

• Aannna

nu har jag oxå hittat hit =)) är ju inte inne här så ofta men hoppas att det blir oftare nu {#lang_emotions_smile}

• väduren82

Hallå alla glada! härligt att våren är på väg i allafall ;)
    Vad gör man med barn som ska käka varannan timme på natten? blir ju tokig snart av sömnbrist :(

• cid

Väduren: Matar du på båda sidor? Blir han färdigäten? Eller kan det vara så att han inte är helt mätt när han ätit färdigt? Om inte kan du ju prova att ge honom lite ersättning också. Annars är det nog bara att stå ut. Hinner du inte vila något när stora tjejen är på dagis då?

• väduren82

Cid: Nä tror han blir mätt, problemet är att vi båda somnar nu när han äter *haha* får kanske börja med ersättning igen på natten,nu har han magknip också :( Har din kille problem med det? Har väldigt mycket mat och det kommer så fort så han hinner inte med riktigt! Jo jag försöker vila när Natta är på dagis!

• väduren82

Hej alla glada! Ingen som skriver här längre? Hoppas i allafall att alla ni får en underbar påsk och påskägg med nåt trevligt i ;)
    Glad påsk!

• Jullan84

Någon som vill köpa ett par inlines?

Storlek 40. (Jag har storlek 39 i vanliga skor.)

De är endast använda ett par gånger.
  • väduren82

hello.... jag söker någon som har lust att gå ut och gå med våran hund donna några dagar i veckan? känner du någon som vill skriv i min gästbok eller mail.
    mvh: nina

Svar på tråden Västervik!!