• cid

Västervik!!

Det börjar nästan kännas fånigt med dessa trådar, det är ju aldrig någon som skriver!
    Men jag hoppar på åter igen, och ska försöka vara liiiite mer aktiv.

Här hemma är vi än så länge kvar i vår "bubbla" med lillebror, som ännu inte fått något namn.
    På tisdag tar vi ett stort kliv närmare verkligheten då sambon börjar jobba. Har ju varit rätt så bekvämt hitills när man kunnat hjälpas åt så mycket. Inte minst att man kunnat få ligga kvar i sängen när de andra kliver upp. Men vi vänjer oss nog vid det också...

• cid

Någon som har rekommendationer på frisör till bruduppsättning?
    Har en kompis som ska gifta sig här hemma i Västervik och som vill ha råd om frisör, så lovade att kolla runt lite om vad folk rekommenderar...

• cid

För min del får snön gärna vara kvar, bara det är lite sol också. Dagen igår var ju helt perfekt!
    Är nog inte snön det är fel på, snarare barnvagnen i så fall Vår vagn rullar lätt som en plätt i snön, klart man får skjuta på lite extra i de värsta vallarna... Ruskigt bra racer vi har

• cid

Ja ståbräda borde ju vara helt omöjligt i detta väder. Jag har inte ens gett mig på ett försök med den ännu. Men hoppas att det snart är snöfritt på gångbanorna så man kan promenera med barnen till dagis *hur optimistisk är inte jag?*

Första veckan med jobbande sambo avklarad, funkade bättre än förväntat. Sen hör väl till saken att han bara haft jobbnätter då han sovit denna vecka och då kunnat vara vaken hela dagarna här hemma. Men det räcker gott och väl att ta nätterna själv.
    Känns som att vardagen börjar falla på plats här hemma... funderar på om man ska ta en sväng till öppna förskolan nästa vecka. Någon som vet hur Stor och Liten har öppet?

• cid

Väduren: Matar du på båda sidor? Blir han färdigäten? Eller kan det vara så att han inte är helt mätt när han ätit färdigt? Om inte kan du ju prova att ge honom lite ersättning också. Annars är det nog bara att stå ut. Hinner du inte vila något när stora tjejen är på dagis då?

• cid

Oj, mycket mer dött än vad det är i denna tråd kan det knappast bli  va?

• cid

Eftersöker matstol till vår minsting. Någon som behöver bli av med en i utbyte mot en peng?

Svar på tråden Västervik!!