Inlägg från: maravilla med 2 barn |Visa alla inlägg
  • maravilla med 2 barn

Tråden för oss äggdonatorer 12

Vitros:
    Jag vet att de blev befruktade och införda till båda mottagarna men om det blev över till frysen har jag ingen aning om.

Jo lite resande blev det då jag bor lite ocentralt ivf-mässigt sett ;) men underbara karln tog ledigt från jobbet och skjutsade så det gick bra....sov hela vägen hem =)

Jo jag kanske skulle få reda på det tidigare också men sköterskan tyckte jag skulle ringa efter 4 v så de säkert skulle ha fått svar av båda eller något sånt....
  • maravilla med 2 barn
    Vitros:
    Jag vet att de blev befruktade och införda till båda mottagarna men om det blev över till frysen har jag ingen aning om.

Jo lite resande blev det då jag bor lite ocentralt ivf-mässigt sett ;) men underbara karln tog ledigt från jobbet och skjutsade så det gick bra....sov hela vägen hem =)

Jo jag kanske skulle få reda på det tidigare också men sköterskan tyckte jag skulle ringa efter 4 v så de säkert skulle ha fått svar av båda eller något sånt....
  • maravilla med 2 barn
    Vitros:

• maravilla med 2 barn

Jag blev överstimulerad och det såg mörkt ut ett tag men de fick ut 10 ägg iaf som delades på två par varav ett par är gravida nu =) så nu håller jag tummarna för att det håller sig kvar!

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer 12