• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-03-12 12:12:06 följande:
    jaha
    Är det något särskilt som ska kollas efter nästa gång så vet du var min inbox bor
  • Kaerleksbarn

Vi hade verkligen behövt den där matstolen NU...
    men kommer inte iväg förrän tidigast slutet på april tyvärr
    Pratar om att åka dit 30april på Valborg men lilltjejen blir 6mån 27mars och har behövt matstol ett bra tag redan, usch det dröjer alltid för lång tid mellan gångerna..

• Smultronhjärta
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-12 12:57:46 följande:
    Vi hade verkligen behövt den där matstolen NU... men kommer inte iväg förrän tidigast slutet på april tyvärr Pratar om att åka dit 30april på Valborg men lilltjejen blir 6mån 27mars och har behövt matstol ett bra tag redan, usch det dröjer alltid för lång tid mellan gångerna..
    Oj och då anser jag ändå att ni bor ganska "nära"..När jag bodde i Skövde och i Göteborg så sprang jag på Gekås var 6:e vecka ungefär{#lang_emotions_dreamer} Japp- jag gillar Gekås
  • Kaerleksbarn
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 12:59:45 följande:
    Oj och då anser jag ändå att ni bor ganska "nära"..När jag bodde i Skövde och i Göteborg så sprang jag på Gekås var 6:e vecka ungefär Japp- jag gillar Gekås
    Ja precis!
    Men eftersom lilltjejen va så liten när hon föddes (2475g, 45cm) och fortfarande är liten så har det inte blivit av att åka dit...
  • Älskade Moa

Wihoo. blir förhoppningsvis en tripp dit imorron! *jippie*

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • jen längtar

var det mkt folk idag pga av att det är fredag??

• Dofsing

HJÄLP! Behöver snabbt svar! Är det någon som vet om denna lastbil med verktyg finns på Gekås?

Svar på tråden Gekås vol 14