• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ruso
    Enensammamma skrev 2010-08-15 10:08:31 följande:
    Även i riktigt tjock snömodd tex?

Jag kunde inte ens dra vår city cross i vintras :S

Dom fodrade byxorna från Lindex är ju galon men iaf BARA vattenavvisande?? Knepigt..
    Snön i vintras hindrade inte mig i alla fall
    Tycker den var precis lika bra som de vagnar jag haft med 4 hjul... även en sådan kan ju vara bökig om det är en halvmeter nysnö förståss

Lindex är inte så bra på det där med rätt info på websidan, förra året stod det att overallerna var vattenavvisande ett tag... och de var ju vattentäta med vp på 6000 den gång. Det kanske står något annat på, eller så kanske det inte är "riktig" galon?
  • Ruso
    Sandtrollet skrev 2010-08-15 17:08:02 följande:
    Några frågor.

Någon som vet vad vinterkläder (jacka & byxa set) brukar gå på i stl 122??

Finns V.SMILE tv spelet? Pris?
    379 kostade det jag köpte
  • Enensammamma
    Ladyn skrev 2010-08-15 15:27:39 följande:
    Nån som vet vad det är för pris på finetex (eller vad dom nu heter) overallerna som så många här inne verkar använda på sina barn? Och andas dom verkligen? 
    269 tror jag
  • Tili

Ok ni som har koll!!!

Vad köper man på gekås som gör det värt att åka från Stockholm???

Mina kompisar vill att jag följer med men jag vill veta om det är värt det. För barnkläder så är det inte värt det för mig eftersom jag jobbar med barnkläder och därför har barnen massor.

Ytterkläder,regnkläder är de bra?

Vad köper ni annars? Känns lite långt för att handla shampoo mm....

• Nina1982
    Sandtrollet skrev 2010-08-15 15:43:08 följande:
    Någon som har koll på Vad TRU BLOOD boxen kostar???
    Jag tror det var 299, eller om det var 399... stod o tittade på den, men har för mig att jag sett den billigare på media markt här hemma därför köpte jag den inte, var på ullared förra lördagen! =)
  • Ville Mor
    Tili skrev 2010-08-15 20:59:33 följande:
    Ok ni som har koll!!!

Vad köper man på gekås som gör det värt att åka från Stockholm???

Mina kompisar vill att jag följer med men jag vill veta om det är värt det. För barnkläder så är det inte värt det för mig eftersom jag jobbar med barnkläder och därför har barnen massor.

Ytterkläder,regnkläder är de bra?

Vad köper ni annars? Känns lite långt för att handla shampoo mm....
    Jag har inte stenkoll men jag köper sällan barnkläder där. Gillar de helt enkelt inte men kan inte sätta fingret på varför. Det kan slinka ner några enstaka plagg, strumpor, vantar och mössor men inte mycket mer än så. Jag brukar komma hem med leksaker (julklappar och födelsedagspresenter), kläder till mig själv och sambon, smink, underkläder och inredningsprylar. Det finns ju en hel del butiker i området som säljer annat också!
    Ville 071203 * Tess 090921
  • New mum

när tycker ni man ska åka till ullared för att köpa vinter jacka/overall till barn och vuxna...och även kläder till barn tex fodrade jeans, dagis kläder. Kan man åka nu kommande veckan eller är det för tidigt?

• Tili
    Ville Mor skrev 2010-08-15 21:10:01 följande:
    Jag har inte stenkoll men jag köper sällan barnkläder där. Gillar de helt enkelt inte men kan inte sätta fingret på varför. Det kan slinka ner några enstaka plagg, strumpor, vantar och mössor men inte mycket mer än så. Jag brukar komma hem med leksaker (julklappar och födelsedagspresenter), kläder till mig själv och sambon, smink, underkläder och inredningsprylar. Det finns ju en hel del butiker i området som säljer annat också!
    Tack för svar!

Att köpa leksaker til julklappar och födelsedagspresenter är ju toppen. Kanske ska åka dit och kolla ändå!
Svar på tråden Gekås vol 14