• Lisa1976

alltså jag har kollat i bloggen. Är det NÅN som tycker att kläderna dom visar där är snygga? Randiga bikinin - avskyvärd! Den svartvitrandiga kavajen - fruktansvärd! Sailortröjan- vem vill ha på sig den? Skepp o hoj-kjolen - menar dom allvar?
    Jag ska dit imorgon och kolla klädutbudet. Hoppas att inte allt är av samma hemska stil!!

• Lisa1976

jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?

• Lisa1976
    Mareldsbarn skrev 2010-07-03 16:44:06 följande:

Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.

inte åka dit för att bara köpa en UV-dräkt va?
    Jag har en 86-92 inköpt på Gekås i våras som är för liten för min son, du kan gå köpa den om du vill. Jag bor i GBG. Han har använt den 1 gång...
    Inboxa mig isf
  • Lisa1976

nån som vet om Gekås ståbrädor passar till Brio Duo?
    Har för mig att dom ska passa till alla vagnar...

• Lisa1976
    corax skrev 2010-08-09 12:53:19 följande:
    Nån som vet om det finns avfuktare?

Plastad frotté?
    ja det finns plastad frotté i olika storlekar.
    Avfuktare? menar du torrbollen? Det har jag sett i alla fall.
  • Lisa1976
    corax skrev 2010-08-09 15:41:42 följande:
    Vad kostar plastad frotté och vilken storlek?
    kolla pristråden, där står det
  • Lisa1976
    Krabbolina skrev 2010-08-12 21:40:20 följande:
    jag tipsar om denna väska, den har jag haft som skötväska i över ett år. Billig och bra!

www.stadium.se/mode/damklader/accessoarer/060...
    Den ska jag köpa! Finns massa roliga färger! 99 spänn. Jag köpte en Dadgear messenger som jag hade till mitt första barn. Köpte den för halva priset 600 (ord 1200). Man är ju knäpp men man vet ju inte bättre när man aldrig haft bebis innan... Denna har ju lika många fack och är normalstor.
  • Lisa1976
    Ville Mor skrev 2010-08-13 16:17:15 följande:
    Lördagen var röd i kalendern...
    Det är alla helgons dag och är under v 44. Då är det alltid mycket folk på Gekås enligt deras hemsida.
Svar på tråden Gekås vol 14