• jessica1979

Gekås vol 14

kobebis skrev 2010-03-30 09:00:12 följande:
    Jag har använt skaloverallen, dock är det förra årets modell men de borde väl vara detsamma? Min son använde den när han var ca 8 mån-15 mån (Han gick under hela tiden...) Den var kanonbra. När det var så blött ute att det regnade och var vattenpölar så hade han regnkläder över. Anser inte att det är en REGNoverall utan är det blött ute så är det bäst att ha regnkläder över. Han hade sin på dagis.
    Jag hoppas ändå att den kommer funka som regnoverall för det var det jag tänkte när jag köpte den då det står att den är vattentät.
  • jessica1979
    Pigelinen skrev 2010-03-30 13:18:56 följande:
    åh vad kul att läsa om era köp... vill åka NU inte imorgon Ingen som har nya bilder? Såg ni handdukarna i bloggen som kom upp idag, de var söta tycker jag, någon som vet pris och i vilka storlekar de fanns? Någon som köpt barnskor nyligen på SkoBoo i stl 23? Behöver ha typ tenniskor el liknande till dagis och vill veta pris.
    Jag köpte adidasskor, svarta med tre "guld"-ränder i stl 25, men det fanns i mindre med men tyckte de var små i storleken. De kostade 220 har jag för mig.
  • jessica1979
    Kalla mig X skrev 2010-04-01 10:29:28 följande:
    Har sett flera som köpt skötbädden som är tygklädd, är dem bra?Stod och funderade på att köpa en sådan när jag var där sist men blev osäker, om bebis kissar eller bajsar på skötbordet och det kommer på tyget, är det lätt att tvätta bort ifrån tyget?
    Ett tips är att lägga en fin handduk på som man också kan torka barnet med och som ju är lättare att tvätta.
  • jessica1979
    Kalla mig X skrev 2010-04-01 13:26:28 följande:
    Kaerleksbarn: Jo det kan jag tänka mig, handuken kissas ju lätt igenom men då kan det nog vara bra med platsad frotte under med... Hmm.. Kanske ska köpa båda så kan man ju byta om man inte är nöjd, dem är ju inte jättedyra iaf.
    Vår son har aldrig kissat igenom någon handduk, det är ju inte så att barnen ligger där obevakade direkt. Och skulle de kissa så är man ju där och stoppar det med handduken.
  • jessica1979
    kalmar brud skrev 2010-04-05 16:00:16 följande:
    Någon som har åkt bussresa själv? Jag funderar på att åka helt själv utan sambo och barn och ingen vän med heller... Gå och strosa själv är nog skönt med
    Jag har åkt själv, gillar bäst att gå själv där, blir effektivast och man behöver inte ta hänsyn till någon annan. Ta med dig en bra bok till bussen bara så blir det säkert en jättemysig dag för dig själv
  • jessica1979

Vet att det har nämnts trehjuling här tidigare. Fanns det det eller hur var det? Är det Kettler isf? Nån som har provat den som finns och vet om den är bra? Har den frikopplade pedaler? Många frågor

• jessica1979
    kobebis skrev 2010-04-12 16:16:03 följande:
    Jag har en bild på trehjulingen i mitt galleri. Där är det dock utan "pinnen" som går att tabort. Suverän trehjuling. Väldigt stabil o rejäl. Är lite större än vanliga trehjulingar.
    Vet du om det är Kettler? Ser så ut i färgerna men har inte superkoll. Är pedalerna frikopplade? Du skriver att den är stor, för stor för en nybliven 2-åring på plus 85 cm?
  • jessica1979
    AochJsMamma skrev 2010-04-12 18:26:37 följande:
    Tack!! Vad kostade den?? OT (soory) men kom lurven fram ordentligt?
    Undrar jag med

tack H I L L A!
  • jessica1979

Ruso - Den där medicinlådan såg jag också på den där presentbutiken eller vad man ska kalla det som ligger vid MQ outlet, scorett outlet osv. Du kan ju kolla där med om den inte finns på varuhuset.

• jessica1979

Någon som köpt trehjulingen de har på Gekås och vet om pedalarna är sådana som är frikopplade dvs de snurrar inte fast hjulen gör det?

Svar på tråden Gekås vol 14