• Krabbolina

Gekås vol 14

Smultronhjärta skrev 2010-03-11 12:04:06 följande:
    Jag har ingen aning om hur länge de har funnits inne men jag har iofs inte letat förut heller. Sen läste jag igår att någon hade köpt en så idag när jag var där snokade jag reda på dom. Dagens bästa köp! Jag köpte 3 stycken i olika storlekar som får hamna i dotterns växalåda och 2 till sonen-vilken glädje att inse att de gick upp till 104
    de kanske fanns där förra veckan då, men jag såg inga. Letade överallt bland ytterkläderna kändes det som.
  • Krabbolina
    Bubblan2 skrev 2010-03-11 12:10:07 följande:
    Fråga personalen nästa gång. Jag har gjort det, när ja ginte hittat det jag letar efter eller om det inte finns i rätt storlek och personalen har alltid lyckats trolla fram det jag letat efter. De brukar, med ett stort leende på läpparna, sticka in i "lill"lagret och kommer sen ut med det eller med besked om att det jag letar efter kommer att komma upp till dem om en timme. Underbar personal!!!
    men då gäller det att hitta personal med!
    när vi var där så såg jag typ bara personal vid damernas provrum! Annars brukar det myllra av dem.

men jag ska tänka på det nästa gång!

Har jag tur så ska min mor dit om nån månad så då kan hon kika efter en till mej kanske.
  • Krabbolina

jag köpte en leksaksgräsklippare till Lukas förra veckan för 69.95 och idag såg jag en affär ta 349 kr för en exakt likadan. Gissa om jag höll på att tappa hakan när jag såg priset!

• Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 20:27:05 följande:
    Playskoolklipparen menar du va?
    japp!
    Är de verkligen så dyra som 349 kr i leksaksaffärer?
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 20:29:18 följande:
    Jag har till och med sett dyrare Å andra sidan så kostade klipparen 179:- på Gekås förra året
    oj, då hade vi tur som köpte den för 69,95
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 22:14:26 följande:
    Ska dit imorgon igen- min mamma hade visst glömt köpa något så jag följer snällt med
    aaaaaaaaaavis!

regnoverallerna ser kanonfina ut!

Hur är de i strl?

Lukas är 77 cm lång.
  • Krabbolina
    Smultronhjärta skrev 2010-03-11 22:24:18 följande:
    Små! Min son är 92-94 cm lång och 104 sitter jättefint på honom
    så då borde en 92 passa lukas.

hoppas de finns kvar om min mamma ska dit. Synd jag inte känner någon som ska dit inom det närmsta.

jag får hoppas att det blir torrväder direkt
  • Krabbolina
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-13 20:54:58 följande:
    Nyss hemkommen!! Tyvärr lär jag meddela att tripptrapp stolen e SLUT De hade visningsexet farmme igår - men inga kartonger - å idag var visningsexet också borta Kul..... Men kom ju hem med en massa annat! Orkar dock inte plocka upp idag, men imorn! Ska fota det intressantaste å lägga upp som film på min blogg imorn för dem som vill se! Ang sulkyn (den är mest svart men med beiga detaljer/ränder förresten!) så provkörde sambon den lite - å han tycker att den nästan är som carenan - lite, lite "skraltigare" kanske - men han tycker den verkar helt ok!
    jag kände på lite vagnar på babyland i torsdags och jag måste säga att ge-kås vagnen kändes stabilare än en hel del vagnar på babyland.

Ja, jag är fortfarande nöjd med min 529 kr vagn! Lite irriterad att jag inte tänkte på regnskydd!
Svar på tråden Gekås vol 14