• This is me

Gekås vol 14

Miss Obsessive skrev 2011-09-30 09:47:40 följande:
    Haha, men det var ju bättre förr! Flört 

Den "pimpade" versionen cd-saga är ju inte alls samma som kasett-sagorna från när jag var liten (81.a) och ju äldre jag blir, desto mer nostalgisk blir jag :) 

Jag blev också supersugen på pippi-koften när senaste Ulla damp ner i brevlådan! En tjej i min umgängeskrets har en sådan och den är superfin! Men när jag väl tagit mig ner till Ullared, så med min tur är den säkert slut..  
    Ja visst är den snygg!! Hittade en vänlig själ som ska åka dit i morgon och hon skulle köpa med åt mig. Så kan jag lämna tillbaka dom andra när jag åker ner 11-12 Skrattande Så glad!
  • This is me
    6barnsmamman skrev 2011-09-30 12:11:45 följande:
    Var där i onsdags o då fanns det många i alla fall, storlek vågar jag inte säga nått om för jag köpte ingen själv, men tror dom kostade 179 eller 199 möjligtvis, inte säkerFlört

159:- har jag fått reda på, nej man springer bland så mycket "billigt" att allt lätt glöms bort!
  • This is me
    MIC skrev 2011-10-02 18:21:59 följande:
    Någon som var där i helgen? Hur var köerna? Vi åker på lördag och kommer att vara framme runt 0930...
    Det har skrivits i tråden att det varit MYCKET folk, har även en vän som var där i går. Hon fick inte alls med sig allt hon skulle ha, då det var smockat med folk!
  • This is me
    sandrafia skrev 2011-10-05 18:28:42 följande:
    Någon som vet om dom har ninjago?? 
    Finns, kommer dock inte i håg pris. Vet dock inte hur mycket, jag köpte bara dessa gubbar som strider på en rund plattform som man ska snurra. Det var ett år sen så det har säkert kommit mer sen dess!
  • This is me
    Belsebub skrev 2011-10-08 21:40:08 följande:
    Måste bara säga att jag vart så besviken efter mitt besök på gekås för några veckor sedan.
    Fick iof shoppat mycket och fina saker men tyvärr skit kvalité om jag nu inte bara hade otur..

Min jacka gick sönder i fopdret första gången jag använde den.
    Makens jacka pajja i dragkedjan
    Bh:n gick sönder i axelremmen

En bag jag köpte var trasig i axelremmen.
    Åkpåsen jag fyndade håller på att gå sönder i blixtlåset
    samt en annan jacka som gått upp i sömmen!

Visst är det billigt men fy säger jag bara! Aldrig mer Gekås för min del!!            
    Bara att REKLAMERA brukar aldrig vara något problem och dom står för frakten dit och tillbaka! Visst är vissa saker billiga men för det ska det hålla och kunna användas. Jackor har jag inte heller någon bra erfarenhet av tyvärr, det brukar vara dragkedjorna som krånglar men jag skickar alltid ner dom på lagning hos Gekås egen sömmerska, super smidigt och sen håller dom. Men alla kanske inte orkar krångla lika mycket som jag gör Obestämd
  • This is me
    mama no1 skrev 2011-10-09 22:58:13 följande:
    Ni som provat nya resturangen på Gekås, vad tyckte ni? Är det bra mat eller bör man satsa på att gå utanför och äta? 
    Som IKEA ungefär, bra mat billigat.
  • This is me
    mama no1 skrev 2011-10-10 08:38:27 följande:
    Okej, då duger det nog åt oss Flört
    Jag åt kottletrad sist jag var där, som IKEA oxå har. Var jätte gott. Om man inte så jätte hungrig finns ju fiket oxå på samma plan som resturangen. Där finns mackor och fika, oxå jätte billigt.
  • This is me

Kostade ju minst 30:- vid uttag i automat - där gick det bort för mig. Annars hade ett rosa varit fint!

• This is me

Följer alltid denna tråden innan det är dags för resa, minst 2 ggr om året (i år blev det dock TRE). Åker på Tisdag och hoppas att jag kan hitta dom flesta klappar till alla barn i allafall :)

• This is me

Hemma efter två dagar på Gekås. Kom ner Tis runt lunch - katastrof. Var ner i sommras men nu hade dom byggt ut parkeringen och varuhuset var utbyggt och flera avdelningar var omflyttade. Tips: ta en karta :)

Har i allafall nästan handlat klart alla julklappar till barnen och deras paketkalendrar. Samt även till alla kusinbarn.

Måste ändå säga att damkläder var så enormt stort att jag inte ens orkade ta mig tid att titta genom. Tyckte barnkläders avdelningen känndes mindre än förrut och hittade inte alls något där, förutom; vantar, halskragar, luciagrejer samt en T-shirt.

Besviken på lego utbudet, fanns ingen mellaprisklass på lego friends typ 80:- el 400:- och uppåt.
    Star wars samma.

Men är ändå jätte nöjd och handlade för massor. Mest nöjd är jag nog ändå med den svarta/silvriga jordgloben för 199:-         

• This is me
    Brago skrev 2012-10-10 18:20:43 följande:
    Någon som vatit till geksås nu sista dagarna och kan tipsa om vad som är extra prisvärt??:)

Finns det tillvehör till nya iphone 5 billaddare mm, pris??

Var jätte dåligt med utbud av Iphone 5, typ skyddsplast och enfärgade skal.
  • This is me
    TirilGirl skrev 2012-10-10 21:26:54 följande:
    jag funderar på att åka dit men vill gärna veta om de har monster high produkter? kan ni ge några priser på sådana saker? och priser på de störra produkterna i lego friends.
    tacksam för svar. Solig
    Som jag skrev innan 400:- och sen någon dyrare, men då var det som stora förp.
  • This is me
    madeleeneee skrev 2012-10-11 22:07:36 följande:
    hej!
    Undrar om nån vet om de finns son adventskalender som man kan göra paketkalender av på gekås?

Dom har färdiga kalendrar med "saker" i tex; pet shops, lego mm.
    Själv brukar vi ha paketkalendrar till barnen, (man får ett litet paket varje dag fram till jul) då brukar jag köpa dessa saker på Gekås. Tex; pet shops förp som jag öppnar och delar, eller star wars förp som jag öppnar och delar. Sudd, pennor, bokmärken, luktpennor, angry birds saker, nagellack mm. 
Svar på tråden Gekås vol 14