• winters

Gekås vol 14

livet med barn skrev 2010-05-20 14:47:53 följande:
    jag å sambon + sonen ska ner den 19/20e juli nån gång, vad bara MÅSTE man köpa när man är där?
    leksaker om du har barn, eller känner några, mycket bra priser!
    Oscar 091001
  • winters
    firepuzz skrev 2010-05-24 13:26:22 följande:
    kan du kolla efter plånbok till pass om du är där? gärna pris färger, myntfack? kortfack?
    Jag köpte en Ordning & Reda för ett par veckor sedan i svart läder för 40 kr. Plats för våra tre pass, biljetter, kort, mynt, körkort, penna, papper och ett öppet fack på utsidan. Blir nog kanon. Fanns även en annan svart, kommer inte ihåg vad den kostade eller innehöll, men jag tyckte att O & R var bättre iaf!
    Oscar 091001
  • winters

I dag såg jag leksaksgräsklipparen vi köpte för 70 kr för 400 kr på Toys 'r us, galen prisskillnad!!

Oscar 091001
  • winters

Hittade bara pris på gummihjulen i pristråden, vad kostar Bobby car nu, och släp och vilka färger finns det?

Oscar 091001
  • winters
    livet med barn skrev 2010-05-30 21:29:43 följande:
    vad kostar MINE glasen??????
    har för mig att det var 60 kr, men jag vågar inte lova! :)
    Oscar 091001
  • winters

Leksaker i stora lass, bland annat är det mycket bra priser på Fisher Price!

Skulle rekommendera skaloverallen/skalsetet, men jag såg inga sist jag var där så de är nog slut för säsongen. Men det kanske finns nya till sommaren inför hösten!

Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-06-08 20:14:54 följande:
    nån som vet om den är bra/godkänd?

Den är av märket Fladen om du vill kolla upp den, är säkerr tror jag.t bra, det är ju ett känt märke.

Vi har Baltic till vår son och är jättenöjd med hur den sitter på honom, har som tur inte behövt pröva på flytegenskaperna ännu, men han ser ut som en Michelingubbe, så det ska nog bli bra! :)

Vår är köpt i en båttillbehörsaffär i Göteborg, men de finns även på Clas Ohlson, kostar 299 där tror jag.

Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14