• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Kikade på Tripptrapp stolar på Brio Lekcenter igår...
    herregud, 1500 och 1700kr beroende på färg!
    Skiljer sig inte alls mycket i utseende på Gekåsstolen för 549kr

• Kaerleksbarn
    Theina skrev 2010-03-14 19:54:56 följande:
    Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar..  Och har de fått in sommarkläder??
    Saccosäck vet jag, för det har vi en till vår dotter
  • Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-13 20:54:58 följande:
    Nyss hemkommen!! Tyvärr lär jag meddela att tripptrapp stolen e SLUT De hade visningsexet farmme igår - men inga kartonger - å idag var visningsexet också borta Kul..... Men kom ju hem med en massa annat! Orkar dock inte plocka upp idag, men imorn! Ska fota det intressantaste å lägga upp som film på min blogg imorn för dem som vill se! Ang sulkyn (den är mest svart men med beiga detaljer/ränder förresten!) så provkörde sambon den lite - å han tycker att den nästan är som carenan - lite, lite "skraltigare" kanske - men han tycker den verkar helt ok!
    Har kollat upp med en kompis som jobbar på Gekås sen 10år tillbaks..
    hon ska undersöka saken i veckan om stolen kommer in igen.
    Mest troligtvis gör den det precis som om spjälsängen, vaggan eller liknande tar slut!
    Sådant tillhör nu mera deras standardsortiment
  • Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-14 22:05:36 följande:
    vad bra! Dock så dröjer det ett år innan vi åker dit igen... (har 50mil enkel resa) Men säkert andra som vill veta!!!
    Ja jag själv är bland annat i stort behov av stolen.
    Kollade på Lekcenter igår och där kostar de 1500-1700kr beroende färg!
    Tyvärr begär folk minst 600-800kr på Blocket.
    Ska till Gekås i slutet på April men tänkte kolla om min kompis kan köpa en i värsta fall, stor risk de tar slut igen misstänker jag...
  • Kaerleksbarn
    Trolovade skrev 2010-03-15 08:34:32 följande:
    Såg i en tråd att gekås säljer liknande tripp trapp stol, någon som vet var dom kostar? Och finns det barnvagnar på gekås? Antar inte, men kan ju alltid fråga!
    Enligt en tjej i tråden som va på Gekås i helgen tog stolen slut i förra veckan.
    Men en kompis till mig som jobbar på Gekås ska kolla upp det idag..
    om den kommer in igen, vilket hon mest troligtvis trodde eftersom det är standard
  • Kaerleksbarn

Nu har min kära vän som jobbar på Gekås kollat upp matstolen, den finns igen!
    Och hon ska försöka köpa hem den till mig i veckan
    Kan inte vänta så länge som tills vi ska dit 30april...

• Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-15 18:54:51 följande:
    åh men åh! Vaddå otur vi hade då!!! De skickar väl inte sånna hem till en skulle jag tro!??! Eller!?
    Ja ni hade verkligen otur, ni skulle bett om den redan första dagen!
    Så hade ni antagligen fått köpa visningsexet.
    Men mest troligtvis hade de fler på lager men inte hunnit packa upp, brukar va så
    Ingen aning om de skickar hem till folk, blir nog rätt dyrt med frakt på en stol...
  • Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-15 22:04:21 följande:
    jo, fast det var lite skamfilat - så det ville vi nog inte ha ändå! Jo, det blir nog det - har mailat och frågat iaf - så får vi se om de svarar!
    Okej, typiskt ni inte frågade i alla fall!
    För oftast har de bara inte hunnit fylla på när det gäller standardvarorna..
    hoppas de kan skicka en stol istället
  • Kaerleksbarn
    Tiger1977 skrev 2010-03-15 22:21:57 följande:
    Hej! Jag undrar om ni vet om det finns mammakläder på gekås? OM - är de något att ha? (inte tantiga alltså). och så undrar jag om det finns locktänger med tjockare rulle (alltså så man får tjocka lockar och inte korkskruvar liksom) tacksam för svar eftersom svärmor ska dit snart!
    Mammautbudet är så olika hela tiden!
    När vi va där i april och aug då jag va gravid tyckte jag det fanns massor fint
    Men sen fanns det faktiskt minst lika mycket vanliga tunikor, klänningar osv på damavdelningen som fungerade bra utanpå magen...

När det gäller locktänger finns det alla möjliga varianter o märken
Svar på tråden Gekås vol 14