• Bubblan2

Gekås vol 14

MissR skrev 2010-03-21 20:47:57 följande:
    Någon somvet om dom har paraplysulkys i ullared?Pris?Med eller utan suflett?Någon som har en bild?
    Det finns en sulky lik Carena Easy. Vet att det finns bilder på den men kommer inte ihåg vem/vilka det är som har den i sina album. Men kolla annars på Carena Easy så får du en liten aning om hur den ser ut.

Om jag inte minns helt fel kostade den 529:-

Jag sitter i valet och kvaret om jag ska köpa en sån eller en Carena Easy. Måste bestämma mig innan nästa helg för då åker syster troligen ner och då får hon köpa med sig en, OM jag bestämmer mig för den. :)
  • Bubblan2
    sommarblomman82 skrev 2010-03-24 11:48:58 följande:
    Hur ser det ut md sittvagnar och vår/sommar kläder tjej i stl 86? Hade tänkt åka dit kring den 10e april..
    Bläddra lite bakåt i tråden så ser du bild och kan läsa mer info om sulky för 529:-.
  • Bubblan2

Hejsan!
    Fick, hipp som happ, en anledning att ta bilen ner till Malmö 6-7 april och då tänkte jag ta en genväg (!) via Ullared på vägen hem. :)

Sulkyn, finns den inne i det där rummet, innanför barnsängkläder och liknande? Har aldrig tänkt på var de finns...

Har de rört till och ändrat även på barnavdelningen, alltså där nappar, sängkläder och liknande finns?

En funderig som dykt upp när jag sett bilderna på UV-dräckerna är att det borde bli väldigt varmt när man har en uv-dräckt som är svart... Är det något som alla ni som köpt en svart uv-dräckt kan ge era synpunkter på?

• Bubblan2

Lantani och EllieGBG,
    tack för svaren! :)

EllieGBG,
    ja jag hoppas på en sväng förbi på vägen hem. Familjen ska följa med och det är väl egentligen ingen mer än jag som är intresserad av att gå in på Gekås...

När det blev klart att familjen följer med sa sambon: -Ja men då blir det vägen över västkusten ner för in där och handla ska vi inte...

Han anade oråd när jag stödde västkusten fullt ut och kom på var Ullared låg... Attans!

Men jag får väl helt enkelt köra hem...då går bilen dit jag vill! :D

• Bubblan2
    Turvann skrev 2010-03-29 20:32:49 följande:
    Köpte spindelman soldräkt förra året. Den var toppen. Han var jättesval i den att han till och med hade på sig den på förskolan de varmaste dagarna. Mycke vattenlek blev det och den torkade hur snabbt som helst.+Att de var mer svalkande än vanliga kläder.
    Ok, tack! Jag köper två då... :)
  • Bubblan2
    Är det någon som har koll på vilken största storlek är på Findus-body?
    Den var ju för söt... :)
  • Bubblan2
    Smileycat skrev 2010-04-02 02:27:59 följande:
    någon??
    Förra årets tvådelade, den med bokstäver på jackn, har blixtlås och knapp samt midjeresår.
  • Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 18:50:01 följande:
    Japp- som vanligt! Jag åkte dit för att köpa fleccejacka till dagis och köpte en jättefin grön lurv,dra-på lakan i satin till vår säng,en ny våg från Eks, fina vattenflaskor som behövs nu när det är VVV Fina badlakan och handdukar med lite marin feeling m.mGlömde dock det jag åkte dit för så jag åker väl dit nästa vecka igen
    Bilder?! Snälla... :P
  • Bubblan2

Det blev ingen bilresa till Malmö... Jag fick ta tåget istället och då blev det ju inget stopp i Ullared heller! Suck! Kan säga att jag såg riktigt sur ut när tåget stannade i Varberg! :(

Jag har en lång lista på saker jag skulle behöva därifrån, får hoppas att det går att få tag på när jag åker ner den 18:e juni. Men det är ju så låååångt till dess!!!!

Det som känns riktigt surt är att jag så gärna ville ha en grå lurvtröja till sonen och själv ville jag ha det där herrhalsbandet med en gammal burkkapsyl på! Urläcker!
    Attans! Morrr! Suck!

• Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-04-08 13:35:18 följande:
    Så har jag varit en sväng på Gekås igen!Jag tyckte att det var mycket folk så det gick snabbt idag..Köpte mig en väska från Ordning&reda i jeanstyg,födelsedagspresenter som jag var ute efter,ytterligare en softshell till sonen,lite fleccelurvar till en FLvän etc etc..Köpte även nya Marabou passion så nu längtar jag till lördag då jag har min ätardag
    Bilder...? Snälla...! :) Tjatar vidare, behöver inspiration om syrran trots allt åker ner. Jag fick ju åka tåg istället för bil till Malmö tis-ons så det blev inget shoppande för mig. Får vänta till 18 juni!
Svar på tråden Gekås vol 14