• Smultronhjärta

Gekås vol 14

zasata skrev 2010-09-15 21:15:41 följande:
    Jag funderar på att försöka ta en snabbis på lördag. Sonen fyller 1 på söndag och behöver köpa lite presenter. allt är u sååå dyrt med leksaker hemma. var länge sen jag var där nu.. hur ser det ut med leksaker?
    De möbleras om lite verkade det som..men det finns gott om Fisher Price. Det är så gott som det enda jag köper och har koll på
    Varianter av BobbyCars fanns det också flera av,mycket pussel och spel,likaså duplo
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    7småtroll skrev 2010-09-15 22:42:47 följande:
    Ska försöka åka dit nästa vecka. Bra pris för Vikingkängorna...för det var väl vinterkängor? Vilka strl?

Kavatkängorna på ellos köpte jag också idag...fast de lila.
    Viking vinterkängor-de jag kollade på var iofs i stl 26. Det kanske ökar med några kronor i större storlek?
    Kavatkängorna köpte jag eftersom jag inte kunde låta bli..sonen har Kuoma som säkerligen lär räcka i vinter men men
  • Smultronhjärta
    LuPeRo skrev 2010-09-16 11:07:16 följande:
    På lördag är det äntligen dags för oss att bege oss till Ullared. En resa på knappt 2 timmar kommer att skicka oss rakt in i butiken med en shoppinglista redo.
    Någon som vet hur det brukar vara på lördagar där? Jag är för tillfället i 8 månaden och rör mig inte så fort som jag (eller andra) vill och jag hoppas mina hälar får vara intakta av andras vagnar.

Det jag undrar över är amnings-BH, har dom det där? Hur är priserna och storlekarna?
    Bröstpumparna, hur är dom? Är det något som är värt att investera i?
    Jag och många andra tycker att amningsBHarna från Gekås är det bästa ever. Två barn och jag har enbart använt dessa trots att jag har haft andra..
    Mjuka och sköna och prisvärda.
  • Smultronhjärta
    Mia386 skrev 2010-09-16 12:04:57 följande:
    Då måste jag haft en hemsk otur när jag var där Gråter Fanns som stört C kupa... ja, och en D90, den med sömmen rakt över... 
    Men frågade du inte personalen?

Man ska alltid fråga personalen om något är slut för det brukar finnas på lagret!
  • Smultronhjärta
    Norrskog skrev 2010-09-17 08:54:53 följande:
    De brukar kosta 25 kr, tror jag, och ligger precis innanför ingången (om de inte har flyttat).

Är också nyfiken på den där 50%-rabatten på Ellos!! Hur får man den, Smultronhjärta?

Har någon sett skaloverallerna från Pick a boo än?
    Jag beställde med en bestämd kod som bara funkade den dagen.. Men testa 225841 annars finns det ju en 40% som ligger på Ellos förstasida.

Inga skaloveraller i onsdags iaf
  • Smultronhjärta
    Norrskog skrev 2010-09-17 08:54:53 följande:
    De brukar kosta 25 kr, tror jag, och ligger precis innanför ingången (om de inte har flyttat).

Är också nyfiken på den där 50%-rabatten på Ellos!! Hur får man den, Smultronhjärta?

Har någon sett skaloverallerna från Pick a boo än?
    även 4166 eller 4176
  • Smultronhjärta
    Nallepuhmamma skrev 2010-09-17 17:54:53 följande:
    Vad kostar "Åkpåsarna" på Ullared samt "Gåstolarna"???

Ingen som vet?
    229 för fleecefodrade och nära 700 för den med lammfäll- som jag varmt rekommenderar *underbar*

Gåstolen kostar 329:- tror jag
Svar på tråden Gekås vol 14