• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Hemma från Gekås och väldigt nöjd med mina fynd! Fanns massa fint tycker jagSolig

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Just ja, tipsar alla som ska dit den närmaste tiden att det just nu finns Sveakläder på Gekås...

....till GekåspriserTungan ute

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AMDA skrev 2010-09-13 20:59:43 följande:
    vad var det för kläder? vuxen eller barn?
    Såg inga på barn utan på dam. Jag köpte en jacka,en randig tröja och en kofta

Sen var jag in på Skoboo och hittade där stövlarna jag jagade som en galning förra året
    http://www.brandos.se/timberland/8-inch-pull-on-wp-boot-6077560975-wheat/a9834#

Äntligen är de minaHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stina0 skrev 2010-09-13 21:10:49 följande:
    Fiiiiina!!! Måste nog bli en tripp på Skoboo när vi ska dit. Hur är sortimentet på bra barnvinterskor där? Var har dom för märken/priser? Går och hoppas på att Ellos ska få in Kavat (stöveln med höga skaftet), men det kanske är att hoppas på för mycket!
    Sortimentet på barn var ok men det skulle komma in mer vinterskor sa personalen(det är tydligen förseningar)
    Viking, Kavat,Tretorn och andra goretex brukar alltid finnas-och fanns även en del av i dag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Jensa1973 skrev 2010-09-13 21:35:35 följande:
    den sulkyn jag vill ha kostar 529:-
    En extravagn helt enkelt!!
    Och resevagn!
    Vi har haft en sådan som har åkt med ett par ggr till Grekland..funkar kanonbra,fullt liggläge och rymlig varukorg.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Jiinii skrev 2010-09-13 21:41:31 följande:
    så det finns inga liggvagnar och så?
    Det finns en kombivagn för runt 2000
    Sulky för runt 500
    Paraplysulky för runt 200

Ibland finns det någon extra variant men dessa tre brukar alltid finnas
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Snuttjulla skrev 2010-09-13 21:50:25 följande:
    vi har en av deras kombivagnar, är helnöjd. liggläge. det enda negativa är väl att den är lite svår-sänkbar ibland, men allt plus väger upp det. dessutom kan det vara vi som öär lite klena när vi fäller ner den...
    skötväska ingår.... tror att jag har bilder kvar på den i mitt galleri... 1799 kostade den...
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-13 21:56:07 följande:
    De har en som påminner om Brio Sing. Superfin tycker jag.
    Men visst pratar inte ni om samma vagn nu?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AMDA skrev 2010-09-13 22:07:09 följande:
    jo det tror jag nog dom gör
    De har en kombivagn och den påminner om Brio sing 
    Nu har jag ingen koll alls på barnvagnarna(föredrar P&T) men visst fanns det "förr" en kombivagn som kostade 1800 och numera en annan som kostar 2200..Eller det kanske är samma vagn som de har höjt priset på? som sagt dålig koll på det där
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    hella23 skrev 2010-09-14 08:46:46 följande:
    Vad bra. Får hoppas att det fortsätter vara lugnt idag. Har alltid lyckats pricka in dom mest folktätaste dagarna tidigare
    Tror inte att du ska behöva trängas Tisdag,innan bb/lön och dåligt väder
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14