• flumbullen

Gekås vol 14

Hejsan Alla!!

Igår fick jag äntligen kommit mig till gekås och hittade en del inför dagisstart. Vi var där strax efter att dom öppnade och det var nästan inget folk alls. När vi gick vid 12 hade det ju tillkomit en del men det var ju inte vad man skulle kalla mycket.

Jag köpte mängder med strumpor till min 15månaders, både med och utan duttar. Fanns massa fina utan duttar, bla. med robotar och gitarrer. Hittade även mockasiner men det fanns inte så mycket att välja på om man inte ville ha spiderman eller hello kitty tyckte jag. Så det blev ett part grå/svart randiga med en röd stjärna på.

Fick tag i Man. Utd bodyn för 50kr. Jätte go kvalitet!

Köpte även skaloverallen som diskuterats flitigt här. Det står ju att den ska vara vattentät, men är det nån som provat sin?

Sen blev det även jeans och mysbyxor och några tröjor, nappar, duplo och en byggplatta. Och lite annat smått och gott till oss oxå ; ) !

• flumbullen

Hejsan! Har tyvärr inte hållit mig uppdaterad med denna tråden, men undrar iaf om någon vet om de superfina och kanonbra skaloverallerna finns kvar? Även om någon vet om det jättebra babyjeansen med mudd i midjan för 69.90 (fanns på pojksidan) finns i större storlekar än 86? Har inte riktigt tittat på nästa storleksavdelning bland barnkläderna men det börjar bli dags nu.

• flumbullen
    flumbullen skrev 2010-04-24 09:11:46 följande:
    Hejsan! Har tyvärr inte hållit mig uppdaterad med denna tråden, men undrar iaf om någon vet om de superfina och kanonbra skaloverallerna finns kvar? Även om någon vet om det jättebra babyjeansen med mudd i midjan för 69.90 (fanns på pojksidan) finns i större storlekar än 86? Har inte riktigt tittat på nästa storleksavdelning bland barnkläderna men det börjar bli dags nu.
    Ingen som vet?
  • flumbullen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-28 20:00:13 följande:
    Skaloverallerna är slut såvida det inte har kommit in någon retur..Jeansen med resår i midjan går upp till 86 på babysidan men det finns(har iaf funnits)jeans med grå resårmudd på barnsidan för 90kr-väldigt lika de som säljs på H&M
    Åh det var synd. Dagisfröknarna älskar hans sån overall, tänkte köpa en till kompisens son som ska börja på dagis snart. Ska kolla efter de andra jeansen nästa gång då.  Tack för svaret!!!
  • flumbullen

Hejsan! Nån som vet om de populära och skitbra regnoverallerna från pick a boo som de hade i våras är tillbaka?

• flumbullen
    Norrskog skrev 2010-08-10 07:41:15 följande:
    Det verkar inte så. Här är en till som otåligt väntar på att de ska komma tillbaka nämligen!!

Ni hojtar väl till så fort ni ser dom, ni som är på plats?? *viftar frenetiskt med påminnelseflaggan*
    Ha ha ha! Ja dom e ju jättebra. Köpte en till sonen i våras och dagisfröknarna älskar den. Dom sa att alla barnen borde ha såna. Lite kul med tanke på att de flesta andra barnen där har de dyra märkes regnkläderna. Tungan ute 

Men den börjar ju som allt annat bli för liten... Hoppas verkligen dom kommer in igen, och snart!
  • flumbullen

Nån som sett något med Nicke Nyfiken där nere? Sonen är helt galen i honom sen vi åkte med stena line till danmark. Finns ju inget nånstans...

• flumbullen

Fortfarande ingen som har sett regnoveraller där? Börjar bli lite panik med storleken på den gamla nu. Hade hoppats att de skulle fått in nya nu ju...

• flumbullen
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-24 17:05:47 följande:
    Min kompis var där idag och då fanns det inga, men hon pratade med en ur personalen som sa att de skulle komma in, men h*n visste inte när..
    Okej, tack så mycket!
Svar på tråden Gekås vol 14