Gekås vol 14
Ang lakan så håller jag med Smultron, de vi har köpt har varit kanonbra. Fast vi har valt de lite dyrare sorterna som tex Gripsholm.
Ang lakan så håller jag med Smultron, de vi har köpt har varit kanonbra. Fast vi har valt de lite dyrare sorterna som tex Gripsholm.
Vi har sandlådan full med spadar, hinkar o sandformar från Gekås, så de, plus den lilla-lilla poolen (ca 60 cm i diameter) vi köpte häromsisten, är mina bästa sommarleksaker!
här står det lite, hade dock önskat bilder på sortimentet... www.glasogonfabriken.se/
Men nån mer kanske har varit där som kan uttala sig??
oki pappa köpte terminalglasögon där och var nöjd, men han är ju gubbe också hihi
Borde iaf vara värt ett besök.
Är det någon som sett priset på de här fina dessertskålarna och glasen?
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/07/svensk-design-pa-gekas-presentavdelning.html
Var in en kort sväng idag. Det kändes glest bland barnkläderna. Vet inte om det berodde på utbyggnaden (bredare gångar) eller om jag inte hittade rätt nu. Jag tyckte det fanns mycket mössor/vantar, men inte så mycket ytterkläder förutom regnställ och lite jackor. Tjocka overaller fanns till de riktigt små (56-86 skulle jag tro). Mycket fina fleece/lurvtröjor. En del fina saker på 50%. Mycket fina kläder från storlek 122 och uppåt.
Lillan har nu ett snyggt röd-grått regnställ och några fina mössor plus en hel massa strumpor och strumpbyxor.
Själv fyndade jag underkläder, vykort (50 öre) och en regnmätare för 11 kr