• ramone1

Gekås vol 14

tindistar skrev 2010-03-08 11:55:18 följande:
    Puffar för min fråga
    ja det tror jag verkligen att dom har 
  • ramone1
    Hallonsnören skrev 2010-03-09 12:18:26 följande:
    Så här står det i Gekås bloggen: "Högsäsongen för vår- och sommarkläder infinner sig i mars-maj, då det kommer in nyheter i sortimentet varje vecka".
    skinnjackor finns det endel
  • ramone1
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-09 21:15:23 följande:
    Hej! Jag hoppar in här för att fråga en sak om gekås. När är egentligen bästa veckodagen, årstiden och tiden på dygnet att komma dit om man vill att det ska vara så lite folk som möjligt? Tacksam för svar!
    åk så fort du kan, blir nog bara mer å mer framåt nu i tiden. gärna en vardag också!
  • ramone1
    Littorina skrev 2010-03-22 08:14:24 följande:
    I torsdags shoppade jag för närmare 3000 spänn på Gekås! Underbart!! Men jag undrar ett par saker. Lakan till vuxna och barn vart fanns dom? Inte för att jag letade ihjäl mig då pengarna var slut men jag hittade inga. Eller finns det inte? Storleken i midjan på byxor till barn, är inte den ganska stor? Jag upplevde det så när jag mätte så det blev inga brallor. Fast mina barn är ganska spinkiga iofs. 
    jo det finns närmare kassorna å på motsatt sida av ingången
  • ramone1

Undrar om någon nångång köpt en schysst skötväska på gekås? vore i såfall jätte roligt å få se en bild , utanpå och inuti och pris?

kram på alla

• ramone1
    Vallie skrev 2010-04-15 11:36:51 följande:
    finns det träningsmaskiner? typ enklare promenadband eller andra typ "tv-shops-maskiner"?
    tror jag inte
  • ramone1

de nda jag vet i träningsväg som dom har är bälte man har runt magen som tränar musklerna

• ramone1
    Dundermamman skrev 2010-04-17 22:28:40 följande:
    Jaha, då är man slut efter en heldag i Ullared...jättemycket folk, dock ingen kö när vi kom dit kl 8,45. Mycket trångt vid damkläderna och rengöring/livsmedel, annars framkomligt.  Gick ut första gången från GeKås kl.12,30 och då var det 3-4 personer framför i kassakön...helt okej! Fick stämpel vid utgången... När vi gick mot parkeringen mötte vi det "berömda" skåneparet Rose-Marie & Kjell med döttrar från tv-såpan ...dock utan kundvagn... Stämpeln behövdes inte användas när i gick in igen vid 14,15-tiden...ingen kö och lugnt och framkomligt överallt, däremot längre köer i kassorna!
    fan gö dom där nu, är ju där bara en gång om året haha, hon glömde väl köpa nåt i somras hahaha
  • ramone1
    Sarilariz skrev 2010-04-19 08:50:21 följande:
    Hej, brukar inte åka till GEKÅS, men skall dit i sommar med familjen, tänkte fråga er experter, har de mycket garn och liknande på gekås? Har de tyger och sånt?
    ja massor, metervaror vet jag dock inte.
  • ramone1

ska dit i eftermiddag, undrar hur mycket folk det kommer va, ingen kö men det ser mycket ut i webbkameran. får se om det är mycket vid fem tiden då!

• ramone1
    Vilja81 skrev 2010-05-09 21:51:56 följande:
    Hej hej! Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent. Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på: Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis) Spis (Brio el. Mickis)  Bobbycar Tackar på förhand!
    nja, inte om du bara ska köpa dessa tre saker
  • ramone1
    Thegran skrev 2010-05-18 08:14:45 följande:
    attan, jag som är i stort behov av en till UV dräkt!! Men kommer inte till GeKås fören i juli och då är det väl försent :(
    tror dom kommer ha uv dräkterna till augusti i allafall
  • ramone1
    Kaerleksbarn skrev 2010-05-28 09:14:04 följande:
    Nu åker vi till Gekås om en timme när dottern ätit gröten, yääääy
    mycket folk?
  • ramone1
    GossarnasMor skrev 2010-06-12 09:40:11 följande:
    Någon som vet om de har mycket kläder i större vuxen storlek?

jag tycker det
Svar på tråden Gekås vol 14