Gekås vol 14
jag trodde inte man köpte amningsb-h förrän man fött barn och fått mjölk i brösten. Jag hade aldrig lyckats köpa rätt storlek innan mjölken runnit till för jag ökade 3 kup-storlekar.
jag trodde inte man köpte amningsb-h förrän man fött barn och fått mjölk i brösten. Jag hade aldrig lyckats köpa rätt storlek innan mjölken runnit till för jag ökade 3 kup-storlekar.
alltså jag funderar allvarligt på att ha en midjeväska när jag åker till ullared :P
Funkar ju inte med en handväska som jag säkert kommer lägga i vagnen och fickor har jag inga bra på mina byxor... hmmm låter ju lite nördigt men det skulle ju vara väldigt smidigt :D
Frågan är bara om man kan få tag i nån =)
vet någon priset på zhu zhu hamstrarna?
jag väntar vårt andra barn och undrar nu om jag ska satsa på en ny babysitter ifrån ge-kås.
Hade en till vår son men den var typ trasig från början och det upptäckte vi inte förrän vi skulle ställa in den i sittläge. Den fäste aldrig så den var alltid i plant läge. Den var av märket babyboom.
Har de andra bra babysitters till vettigt pris? Eller ska jag hålla utkik efter andra babysitters?