• TinkyWinky

Gekås vol 14

ngn som vet vad åkpåsarna kostar på gekås??

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    ixi skrev 2010-04-03 23:01:16 följande:
    Hej hej! En fråga till er som har koll på Gekås: har de tagit in vår/sommarkläder ännu? Till vuxna och barn? Om de inte redan gjort det kanske nån av er vet när de brukar komma? Tack på förhand! Sanna
    de har redan tagit in mkt men ja va där för ngn vecka sen o tyckte att utbudet för vuxna va riktigt dåligt :(
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    MiaÅRoger skrev 2010-04-06 12:10:57 följande:
    Du och Jag; jag såg i din blogg att du gillar att sy och det var jättesnygga grejer du gjort. tar du beställningar också? Har du en sån maskin som man kan knappa in ord och de syr automatiskt eller hur får du till text? :)
    undrar jag med. riktit snygga muddbyxor :))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    t0va skrev 2010-04-28 00:28:03 följande:
    jaha, allt verkade inte komma med. Kollade på kartan över butiken och såg att de hade rullband, någon som vet om de bara har det eller om det finns hissar mellan våningsplanen också? Sitter i rullstol och då är det lite krångligt att använda sig av rullband, speciellt då de som ska följa med aldrig åkt rullband med mig tidigare.
    japp de har rullband, och tror du kan åka där då den inte e så brant, men annars kan du ju ringa dem o höra om de har hiss, men det tror jag. Lycka till o hoppas du hittar massa te bebis =))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

bellsam: Den svarta vinteroverallen till bebis med stjärna, va fanns den i för strl o fanns dte andra färger??
    Kan du ta ngn mer bild på den? är den stor vs liten i strl ?

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky
    Line80 skrev 2010-11-08 21:40:49 följande:
    låter som den jag köpte, fanns från 56-80 bara svart var andra hands sortering på den, säkert för den va så liten i stl, jag köpte 74 som va typ lika stor som vår pop overall i stl.62!
    ok trist :/ Blir inge sån för sonen då..
  • TinkyWinky

Ngn som har bild på deras åkpåse, vad kostar den o kan man sätta fast den på vagnen på ngt vis, o inte bara med selen utan på ngt annat vid. går dne o öppna helt o ta boprt locket.. ??

• TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-11-16 10:15:58 följande:
    Ngn som har bild på deras åkpåse, vad kostar den o kan man sätta fast den på vagnen på ngt vis, o inte bara med selen utan på ngt annat vid. går dne o öppna helt o ta boprt locket.. ??
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡ ;๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Heromer.blogg.se

Puttar min fråga :)
  • TinkyWinky

TESSOU : *vet ej om ja stavar ditt nick rätt*
     tror ej de fanns i strl 92, men är inte helt säker.

Ngn som hittar pojkstrumpor där? Har varit där nu två ggr o bara sett flick strumpor, har ju självklart glömt o fråga varje gång då det blivit stressigt o mkt folk :/

Svar på tråden Gekås vol 14