• eelina

Gekås vol 14

när kommer höstgrejjerna in? tänkte åka dit i aug så man får köpt inför hösten på dagis :)

• eelina

fanns ryamattor som inte va runda me? nån som vet pris på dom?

och vetekudde!? har dom d?

• eelina

Oooohhhh 49kr bara!?  då har man ju råd me 2. den vi har används flitigt av både mig och dottern!

• eelina

ska dit i augusti och handla inför dagisstarten igen. nån som har nått tips på bra sak att köpa? skrivit på listan att ja måste kolla efter regnkläder,vinterjacka + termobyxor,vantar och liknande.. annars står d stilla :P

fanns det mkt my little pony, barbie och sällskapsspel inne??

• eelina

okej. hoppas det hinner komma lite mer sånt då..

nån som sett danskläder till barn?? typ ballerinadräkt/body eller vad det kallas  (strl 122)

• eelina

okej :) ja men det va precis en sån jag mena. hoppas på att den finns kvar när ja kommer dit och att den finns i större strl :)  att det är hello kitty gör det hela bara bättre för min dotter :P

• eelina

förresten.. kom på att vi ska köpa nya gardiner till dotterns rum och ska köpa något prinsess-tyg eller liknande.. nån som sett nått sånt på ullared?? så man vet innan man betalar dyrt för det här hemma. :)

• eelina

japp viking är superbra :) men även superfit goretex är super :) 

• eelina
    Bambusa skrev 2010-07-22 10:52:24 följande:
    tack för tipsen på skor, ska absolut till ullared i höst hör jag.. trots 63mil enkel resa.. hon hade nå pax stövlar förra vintern, som en tjej på nån skobutik rekomenderade för hennes kalla fötter, och ullsula i och ullsockor, jo tjena, hennes fötter var illröda och iiiskalla redan vid -10 å de var utrymme kvar i dom,annars blir de ju kallt därför..  så då fick hon ha fårskinns tossor å sitta i åkpåsen när d var kallt, sen gå när de var mindre kallt..  

nån som provat gekås vinteroveraller för barn i riktigt kyla, under 10minus?? man kan ju ha ull underställ med..
    jag har köpt vinteroverall där i 2 år till min flicka och hon har inte fryst!
Svar på tråden Gekås vol 14