• libero

Gekås vol 14

I morgon är det Gekås som gäller ska bli så kul. Var brukar ni äta middag?
    Vi äter alltid i restaurangen mitt emot men det är ju lite så där skulle vara roligt att pröva något nytt. Någon som har något annat att rekommendera?

• libero
    AochJsMamma skrev 2010-04-18 07:51:07 följande:
    helr ärligt så har vi blivit så besvikna på alla ställen vi varit på runtomkring, så de senaste gångerna har vi ätit på Burger King. Inte superkul kanske, men då har vi iallafall inte varit missnöjda. Ett alternativ är att äta inne i Varberg, det har vi oxå gjort några ggr och det har alltid varit bra!
    Maten är som sagt ingen höjdare. Kanske ska ta Burger King vi med för det har vi aldrig prövat där. Varberg ligger åt fel håll för oss.
  • libero

Tack för era mattips. Det låter som att vi ska testa Stantos om vi inte tar Burger King.

• libero

Kom hem från Gekås i går kväll och är väldigt nöjd med alla mina inköp. Det var mycket folk på fm men på eftermiddagen var det jättelugnt. Tyckte det fanns väldigt mycket just nu.

Tack till er som rekommenderade restaurangen Stantos. Helt underbart god räksallad. kan verkligen rekommendera det stället. Fräscht och lugnt.

• libero

kJämte apoteket nästan ute vid stora vägen. Bara rakt ut från Gekås. Är så dålig på att förklara men du hittar dit utan problem

• libero
    Freyla skrev 2010-04-20 17:31:45 följande:
    Ja visst var den god Bra att du var nöjd
    Jag är mer än nöjd. Den restaurangen vann våra hjärtan.
  • libero
    hallonpuck skrev 2010-04-20 20:36:18 följande:
    Ska åka till Gekås på torsdag. Vilken tid är det bäst att komma dit?Alltså när är det lugnast, när det öppnar, förmiddag eller eftermiddag?
    När vi var där i går så var det jättelugnt på eftermiddagen
  • libero
    Trojan skrev 2010-04-21 16:18:06 följande:
    Hej!!Frågar igen =)Då jag ska åka om två veckor och har en man som är golftokig så undrar jag om någon vet hur golf grejorna är?bra kläder? märken?
    Såg att det fanns golfgrejer i källaren men eftersom jag inte är intresserad så gick jag snabbt förbi.
Svar på tråden Gekås vol 14