Gekås vol 14
Krabbolina skrev 2010-03-04 19:11:13 följande:
jippi idag blev jag glad när vi var på ge-kås för äntligen har de On the peak jackor i stora storlekar på damavdelningen! Så jag köpte mej en blå softshell jacka.Köpte några jackor till lukas i strl 86/92, dock blev jag besviken på utbudet av killkläder i strl 80 eller 86.Vi köpte sittkärra bmx för 529 kr, det kommer att bli vår andra vagn som får ligga i bilen och tas med på köpcenter och sånt. Någon som har den eller har någon erfarenhet av den?Sen inne på sko boo köpte jag kavatskor på rea, dock höstmodell men den fungerar i vår med. Ingen typisk höstsko enligt mig.Lukas blev glad över sin tax ifrån brio och sin gräsklippare!Och just det jag köpte sjukt sköna jeansleggings som de också har i stora storlekar. Inte för att jag kanske kommer att ha dem till tunika utan mer som hemmabrallor, beror på hur våglig jag är!Jag har 48 i vanliga överdelar hos tex Lindex och Kappahl, och har tidigare provat deras jackor i XL (och kanske även XXL) och får de inte ens ihop över brösten :( fick köpa softshell på herravdelningen förra gången, men de blir rätt långa i ärmen. I vintras hade de _en_ jacka på dam som jag kunde knäppa...
Så, är det även hopp för mig nu??