Gekås vol 14
Ska till ullared till helgen:) tänkte shoppa till min snart 1åriga dotter, finns det bra kläder i strl86? Något jag inte får missa att köpa? Tips?
Ska till ullared till helgen:) tänkte shoppa till min snart 1åriga dotter, finns det bra kläder i strl86? Något jag inte får missa att köpa? Tips?
Nu så e man hemma från ullared, vilken dag. Faktiskt mkt mer folk än vad jag trodde d skulle vara så d knuffades tom en del . . . men men hemma bara 3000kr fattigare och en massa nytt till dottern (1år).
"har vägarna förbi" ullared på måndag :) köpte en bobby car sist jag va där och nu undrar jag om det finns tillbehör till denna?? de nya hjulen som de säger låter mindre? pinnen som man kan fästa där bak? släp?? Glömde kolla sist jag va där;) (Va ganska trött efter all shopping :)!)
Någon från Skåne (Malmö/Lund) som ska upp nu i veckan eller nästa som har lite plats i bilen för en regnoverall?? Längtar att åka upp men blir nog inte en tripp förrän mitten av september och behöver overallen till dagis starten. . . .
Vet någon hur utbudet av vinterskor till barn är på Skoboo?? Har en liten som växt ur sina vinterskor redan nu Men jag ska inte klaga får ju anledning att åka till Ullared !!
En annan fråga tror ni på mycket folk på fredag??? Klämdag??? Kanske bättre att åka till helgen istället?
Någon som har sett pick-o-boo regnoverallerna???
Ingen som har sett pick-o-boo overallerna? Eller minns vad priset var för de förra året??
Undrar om någon som ska dit i dessa dagar kan fråga personalen om de vet något om pick-o-boo skalkläderna? Om de får in något i år alls?
Finns det några likvärdiga bra skal-kläder att handla? Tips?
Hej
Vet någon hur utbudet av Cars kläder i storlekarna 98-104 är? Cars är nämligen det senaste här hemma ;)
Någon som har sett peek-o-boo skaloverallerna i år? Eller några andra skaloveraller? Pris?
Hej
Blir en oväntad resa till gekås nästa vecka :) Undrar om någon har sett/köpt bodys i större storlekar strl92 eller 98? Har nämligen en stor lilleman hemma som behöver lite dagiskläder... hehe
hej hej
väldigt avis på alla er som är på väg att fynda!!! :)
Om det är någon inom malmö området som ska upp och kan tänkas göra mig en tjänst inboxa mig gärna.
Glömde köpa en viktig sak när jag va uppe :( Snyft!!