• kalmar brud

Gekås vol 14

Rocktroll skrev 2010-02-23 09:41:03 följande:
    Detta har jag också funderat på. Vi ska åka efter marslön och då är lillan närmare 1 år så hon kan ju sitta själv i kundvagnen. Selen blir hon förbannat tung i så den är utesluten, och våran barnvagn är ganska bred så OM det skulle vara mycket folk brukar den vara ganska bökig att ha där. Ovh vi tänkte nog ändå köpa en sulky där. Så vi har kommit fram till att hon får sitta i kundvagnen och om hon somnar så får hon ligga bland kläderna, bara att skippa galgarna :) Någon som har sulkyn förresten och vad tycker ni om den?
    Många går ju in och köper sulkyn och betalar den och sen går in igen och gör det dom ska
  • kalmar brud
    hannis00 skrev 2010-03-05 12:54:18 följande:
    Krabbolina : oj då går det åt att spara en del !!
    Jag ser det som när vi åker dit så åker vi dit för att handla inte bara för att titta... Vi brukar åka dit en gång maj/juni någongång och då handla för ca 6000-7000 kr... Då blir det kläder till hela familjen så man klarar sig ett år...

Sen åker vi även sen på hösten och handlar då vinter kläder... brukar gå på ca 3-4000 kr
  • kalmar brud

Har sommarkläderna kommit in ännu??? Eller är det inte fullt med sånna kläder ännu?

• kalmar brud

Har du babyskydd som är skinn på gekås???

Eller någon som vet vart man kan hitta ett babyskyd med skinntyg

• kalmar brud

Det är en kompis till mig som vill ha tag på det... Så jag letar och letar men hittar inget

• kalmar brud

SOMMARKLÄDER....

Någon som har sett om dom har fått in sommar kläder ännu... Som shorts, linnen, solhattar mm

• kalmar brud
    Theina skrev 2010-03-19 12:59:21 följande:
    När jag var där sist kostade softshellsjackorna 119 i storlek 110/116. . 
    Okej, då ska jag inte köpa någon som går över 100 kr på tradera.
  • kalmar brud

Jag var i kontakt med GEKÅS angående sommar kläder... Dom har lite nu ute men om ca 2 veckor så ska det vara full sortering av sommarkläder

Svar på tråden Gekås vol 14