• Moonlight83

Gekås vol 14

Någon som vet vart kundvagnar med babysits finns? Brukar de ta slut fort? Vet inte om vi ska ta med barnvagnen då vi inte får plats med så mycket i bilen om den är med.Hur brukar ni andra göra,dottern kommer vara 4 månader när vi åker ner.

• Moonlight83

Någon som sett badring i ullared som man har i badkaret när barnen är små så att de ska sitta stabilt när de badar.

• Moonlight83
    Lantani skrev 2010-03-22 20:44:06 följande:
    Jag och mamma funderar på att åka dit på fredag, då är sonens pappa ledig, för en 16-månaders tar jag inte med dit vill jag lova Tror ni det är mycket folk då när det precis är löning?Vad kostar amningskudde där?Finns det snygga krukor för utomhus och inomhus bruk?
    129kr har jag för mig att min amningskudde kostade.Den har iaf varit super bra att ha.
  • Moonlight83

såg att någon skrev nått om weber grill.nån som vet om de säljer tillbehölr till weber grillar?som tex,sidobordet man sätterbrevid själva gillklotet.

• Moonlight83

Ska  finnas ett amningsrum att låna inne på i varuhuset.vet att någon frågat om det tidigare.

• Moonlight83

Någon som har pris på Lära gå stol och lära gå vagn?

Vet inte riktigt vad denna grej heter men den ska tydligen ångkoka och göra pure av egengjord barnmat typ 3 i 1 från phillips.Någon som vet vad jag menar och vad den kostar? Såg den på ullared för ett år sedan men minns inte vad den kostade.

• Moonlight83

Vi funderar på att åka den 20:e,22e eller 23:e.,20=barnbidrag och torsdag och 22 och 23 helgen efter barnbidraget.När skulle ni åka?

Pris på Lära gå stol någon?

• Moonlight83

jippi i morgon far vi till ullared.Hoppas bara det inte är för mycket folk,har tänkt oss var där på em/kvällen.

• Moonlight83

så surt,matstolen liknande tripp trappen var helt slut när vi var nere i går.Synd då vi inte heller åker så ofta.Men har läst tidigare i tråden att fler råkat ut för det.

• Moonlight83
    Camilla D skrev 2010-06-01 20:33:18 följande:
    Vet någon om det fortfarande finns badbalja med stativ? Pris? Har badbaljan en plugg i botten?
    Kom på att vi inte har någon badplats och bebisen kommer väldans snart!
    Känns onödigt att köra dit imorgon enbart för den om det inte finns.
    Badbaljan kostade 79kr när vi handlade den förra året.Vår hade plugg men såg nu senast vi var där att inte alla hade det så kolla noga innan du handlar. Ställningen köpte vi inte men tror den låg på ca149kr.
Svar på tråden Gekås vol 14