• Gelicapelica

Gekås vol 14

Tessie tessie skrev 2010-03-03 19:19:35 följande:
    Skeppshult alltså. Då ska jag ta en sväng in där. Någon som vet öppettider?
    jag har för mig att de har vanliga öppettider. 10-18 mån-fre o 10-13 eller 14 på lördagen.
  • Gelicapelica
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-25 19:00:14 följande:
    Min mamma ska dit imorn, vad kostar dynan till Tripp Trapp stolen?Någon som har koll på vad byggplatta till lego kostar?
    jag köpte en sån dyna idag o den kostade 59,95. det fanns tre eller fyra färger.
  • Gelicapelica
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-06 11:13:24 följande:
    Vad kostar jackorna till tjejer omkring stlk 68-74?Min mamma kikade igår men hittade bara för omkring 159kr och uppåt,har nämligen hittat jackor på H&M för 149kr men ville vänta till Gekås.Trodde såklart det skulle va billigare men värkar inte så?
    det va JÄTTEDÅLIGT med jackor i den storleken...
    jag hittade en i två olika färger... o dom kostade 119... ja va itne ute efter en sån modell alls.. jag hade velat ha en softshell, men det fanns bara från 86.
    Den kan ha funnits "jackor" i fleece också, men ja tycker inte att det räknas....
  • Gelicapelica
    siriius skrev 2010-04-07 19:51:44 följande:
    Klänningarna på bloggen var det finaste jag sett på länge. VILL HA!!! VILL HA!!! Nästan så jag kan sätta mig i bilen och åka 17 mil bara för att få den :)
    ja dom klänningarna va kanonfina! ja stog o tittade på dom igår, men den rosa fanns bara i 74 o den röda va inte alls lika fin.
  • Gelicapelica

Jag köpte en 12" springcykel för 279 tror jag.
    Har sett att det finns billigare på tex citygross (om man har det i närheten)

• Gelicapelica
    MissKaos skrev 2013-09-11 20:48:12 följande:

Frågar igen: Babyskydd till bilen? Med bas?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Jag köpte ett brio primo med bas för ett på månader sen. Tror jag gav 899+349
Svar på tråden Gekås vol 14