• CA81

Gekås vol 14

Ska dit på tisdag och inhandla det sista till bebis samt lite kläder till mig själv.

• CA81

Imorgon kl. 08:00 bär det iväg till Ullared. Blir dock inte så mycket till bebis då vi fått myket saker och mängder med kläder från vänner och släkt redan. Ska inhandla amningsbehåar och amningskläder så jag har det.

• CA81

Jag köpte madrass till spjälsäng för 139kr, tror att madrassen till vaggan kostade ca hälften av det. Ska ta kort och lägga ut bilder på det som jag köpte.

• CA81

Det gäller att se upp med priser. t.ex. badstöd (buddy) var 30kr dyrare på GeKås än på babyland. Jag hade tänkt köpa via tvättmedel men det var oxå betydligt dyrare än i vanlig affär.

Det lönar sig att kolla upp priser innan man åker till Gekås, det hade jag gjort och handlade bara det som var billigare.

• CA81

Det fanns ett väldigt litet badstöd för 39,95kr men jag ville ha ett lite större och det var betydligt mycket dyrare.

• CA81
    Jelijo skrev 2010-04-16 07:59:37 följande:
    Finns det amningskläder på gekås? Letar efter amningsbh ungefär 90E och amningströjor i storlek 46, gärna med "boob-öppning"
    När jag var på GeKås så hade de inte större amningsbh än 100D, men de hade gott om amningslinnen och amningstoppar i alla storlekar. Jag blev väldigt besviken över att de inte hade större bh-storlekar, borde ju rimligtvis vara fler ammande eller gravida som har större än D-kupa.
  • CA81

På tisdag bär det av till Ullared, ska köpa lite kläder till mig och sonen samt köpa julklappar till de anställda här på gården.

• CA81

Någon som har koll på vad de olika barnvagnarna kostar, ska ha en vagn här hemma på gården som jag inte behöver vara så rädd om bland kor och hästar, luktar ju en del.

• CA81

Tack för svaren, då köper jag det på annat håll. Ska till Ullared på fredag.

Svar på tråden Gekås vol 14