Gekås vol 14
Ska dit på tisdag och inhandla det sista till bebis samt lite kläder till mig själv.
Ska dit på tisdag och inhandla det sista till bebis samt lite kläder till mig själv.
Imorgon kl. 08:00 bär det iväg till Ullared. Blir dock inte så mycket till bebis då vi fått myket saker och mängder med kläder från vänner och släkt redan. Ska inhandla amningsbehåar och amningskläder så jag har det.
Jag köpte madrass till spjälsäng för 139kr, tror att madrassen till vaggan kostade ca hälften av det. Ska ta kort och lägga ut bilder på det som jag köpte.
Det gäller att se upp med priser. t.ex. badstöd (buddy) var 30kr dyrare på GeKås än på babyland. Jag hade tänkt köpa via tvättmedel men det var oxå betydligt dyrare än i vanlig affär.
Det lönar sig att kolla upp priser innan man åker till Gekås, det hade jag gjort och handlade bara det som var billigare.
Det fanns ett väldigt litet badstöd för 39,95kr men jag ville ha ett lite större och det var betydligt mycket dyrare.
På tisdag bär det av till Ullared, ska köpa lite kläder till mig och sonen samt köpa julklappar till de anställda här på gården.
Någon som har koll på vad de olika barnvagnarna kostar, ska ha en vagn här hemma på gården som jag inte behöver vara så rädd om bland kor och hästar, luktar ju en del.
Någon som vet om det finns födelsedags tåg på GeKås?
Någon som vet om de har födelsedagståg?
Tack för svaren, då köper jag det på annat håll. Ska till Ullared på fredag.
Någon här som vet vad en BobbyCar kostar i Ullared?