Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Gekås vol 14

Halloj! Försöker sitta och kika bakåt men hittar ingen liknande fråga eller svar...

Jag har köpt en spjälsäng från IKEA precis och hade kvar gamla madrassen från sonen men de har ju bytt mått kom jag ju på! Finns det madrasser och bäddmadrasser till spjälsäng på Gekås som passar ikeas sängmått? Har de dra på lakan också?
    Hade varit skönt att fixa allting på en tripp till Gekås
  • livet från ljusa sidan
    jojojojojo skrev 2010-02-28 16:40:00 följande:
    fast just sånna saker är inte mycket billigare än ikea.. vissa saker till och med dyrare på ullared... så skalll du inte handla något annat så kanske du inte känar på att åka dit beroende på hur långt du har att åka...
    Okej! tack för tipset :)
  • livet från ljusa sidan

hejje! Jag ville bara säga att jag åker imorgon istället för då kunde en kompis följa med och det känns lite bättre måste jag säga om jag skulle få för mig att föda barn just då och slippa köra själv

men har till och med skrivit upp det på inköpslistan så vagga-koll kommer att ske!

• livet från ljusa sidan
    Krabbolina skrev 2010-03-03 20:45:40 följande:
    har de vårkläderna framme nu, jag tänker på barnkläder. Ytterkläder såsom jacka och regnkläder som inte är fodrade.
    jacka hittade jag inte, men hur mycket ofodrade regnkläder som helst! Jag som var ute efter fodrade fick åka hem utan :(
    Jag tyckte inte alls de hade mkt barngrejer som jag var intresserad av iaf.... jag är lite dålig på att leta iof.
  • livet från ljusa sidan
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-06 22:35:39 följande:
    Vad är det för strl på täcke och kudde till spjälsäng? kostar? Kan man använda det till nyfödd? Strl på täcke och kudde till vagn/vagga? Kostar?
    Under 100lappen till spjälsäng, men tyckte det var så himla tjockt och bylsigt så jag köpte faktiskt på IKEA och köper man där fungerar inte gekås påslakan...sååå störande.
Svar på tråden Gekås vol 14