• star67

finns biliga matstolar där? och undrar om någon har bild på spjälskydd är de fina??

• star67
    ikeas dra på lakan för spjälsäng är bra men inte de som är störe 70x160 de är tunn och inte så bra som andra.  Humlansbebis skrev 2010-06-16 19:38:36 följande:

Tyvärr har jag ingen aning om va de kostar, men min erfarenhet säger att man bör undvika påslakan och underlakan/drapå-lakan i Ullared, om man bortser från barnpåslakan. De blir sneda och fula i tvätten tyvärr... Ikea har däremot finfin kvalitet på sina, speciellt på just såna drapå-lakan du menar... Möjligt att de är något dyrare än Gekås dock...

• star67

står på prislista att regnbyxor kostar 59kr är det bara byxor finns inte jacka att köpa till??
    och set 229 kr finns inte biligare??

• star67
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-28 10:19:59 följande:
    Finns HUR många olika set med regnkläder som helst, både set och separat
    oky men vet du priset om det finns mindre än 200 kr, typ 150 eller så kanske?

jag såg på en butik här för 179 kr men de var jätte tunna, hittade en annan som var lite bättre i material men det fanns inte stl jag vill ha 98. och om jag beställer från internet 250 kr set.

hittar jag något där bättre tror ni?
  • star67

någon vet eller har köpt fodrad galon set, vad kostade de och vilken färger de hade?? om någon har bild vill gärna se dem.
    vad kostade dem biligaste o de dyrast. jag åker inte men kanske en vännina kan köpa de ut mig.

• star67
    Pigelinen skrev 2010-07-31 10:47:58 följande:
    de brukar ha i olika färget, pris ca 199-229:- jag köpte ett till min kompis dotter ifjol, elelr var det i våras??? Till min dotter köpte jag ett i 74/80 och det kan hon fortfarande ha och nu är hon 2år om en månad. I vanligafall har hon 92 i kläder. Likaså i GeKås vanliga regnställ i galon, de har hon också i 74/80 även fast de börjar bli lite tajta i grenen men de får klara sig till sep/oktober när vi åker ner igen.
    (klickbar)
    199 är bra pris men skulle vilja ha en unisex färge tex röd / marin ...  jag såg en där föra året var jätte fin för 179kr.
  • star67

jag var idag på en privat butik som säjler lågpris kläder, och såg ett regnset med avtagbar fleece foder för 249 kr, vad tycker ni skulle den vara bra?? någon har provat sånt??

• star67
    mama no1 skrev 2010-08-22 10:07:24 följande:
    Jag har för mig att den kostar 199, men jag är inte helt säker...
    MIN VÄNNINA KÖPTE EN FÖR 299 KR FÖRA ÅRET.
  • star67

Jag var där föra året de hade jätte söta nalle puh påslakan set till spjälsäng ljus blå har de förtfarande?? och Spjälskydd också med nalle puh?? om någon har bild på det de har nu önska se .

• star67
    Ladyn skrev 2010-08-24 16:05:40 följande:
    Finns det någon vänlig själ som ska till Gekås snart, som skulle vilja köpa 2 fleeceset och skicka till mig?!

Det vore guld värt, dom är ju så bra och jag hittar inget här som skulle kunna duga ist
    det finns på HM  
  • star67
    Krabbolina skrev 2010-08-24 17:53:28 följande:
    men imorgon har hm clubdagar så då får man 10% så då blir det "bara" 180 kr

jag har ingen aning om vad fleecekläderna kostar på ge-kås.
    registrera din mailadress så får du 25 % på en vara det hade de förut men vet inte om det gäller förtfarande.
  • star67
    LillfisenE skrev 2010-08-24 22:17:08 följande:
    babyavdelningen, måtten står på förpackningen och det står även vagn/vagga eller säng på.
    Pris varierar, men under 100-lappen var det till vagn o så.
    Spjälskydd finns i vitt, grått, rött och blått tror ja + en del mönstrade.
    Köpte ett i grått och jag är nöjd. Mät omkretsen innan så det faktiskt passar till din säng..  
    hade de Spjälskydd med nalle puh??
  • star67
    winters skrev 2010-08-25 10:42:29 följande:
    Vi köpte ett förra året iaf.
    var dem för 119 kr som det står på lista??
    Mia386 skrev 2010-08-25 10:37:11 följande:
    Jag har för mig det, men är inte helt hundra heller. Vi köpte ett beige med vita stjärnor på, men har inte testat om det passar än Skäms
Svar på tråden Gekås vol 14