• Trolletmilla

Gekås vol 14

Rocktroll skrev 2010-02-23 21:33:13 följande:
    Någon som vet om denna möjligtvis är från gekås, för jag har för mig att dom hade solskyddsdräkter med hello kitty? Tänkte köpa en till lillan när vi åker ner men har inte tänkt på att kolla utbudet innan. Någon som har bild på solkyddsdräkt som finns i ca storlek 80?www.tradera.com/Hello-Kitty-UV-drakt-Solskydd... (inte min annons)
    Vet att Netto kör med Hello Kitty grejer har själv fått uv-baddräkt + massa andra sommargrejer  i present till dottern. Så den kan möjligen vara därifrån.
  • Trolletmilla

Undrar om någon nyligen har köpt eller sett påslakan/bäddset med Chuggington till vuxensäng där.?Har läst att det funnits tidigare men finns det nu??

Om så är fallet skulle någon vänlig själ kanske kunna köpa ett och skicka till mig i Kalmar om jag bet vara+frakt förstås.?????
    Dottern vill ha ett i julklapp och vi ska inte dit innan och på nätet är dom ganska dyra.

• Trolletmilla
    Heleri skrev 2010-11-17 16:50:06 följande:
    Jag köpte ett igår, kostade 169 kr
    ja det var det jag så i pristråden..... på nätet tar dom 250-300 + frakt så det blir mkt dyrare....
  • Trolletmilla
    lolo21 skrev 2010-11-17 19:06:09 följande:
    *Vinkar* Hej vännen! Jag o Martin ska åka den 18:e dec, om du inte tkr det är för sent så kan vi köpa ett till er då?
    ÅÅÅÅ vill också åka men får nog inte med mig Göran en gång till i år..... Hon vill gärna ha ett i julklapp så för sent är det absolut inte och dom har funnits sedan i sommras iallafall. Så tack gärna vi syns ju innan dess hoppas jag.
  • Trolletmilla
    Heleri skrev 2010-11-17 16:50:06 följande:
    Jag köpte ett igår, kostade 169 kr
    Vart låg dom någonstans framme vid textilierna vid kassorna eller?
Svar på tråden Gekås vol 14