• passau

Gekås vol 14

hannis00 skrev 2010-02-20 19:31:10 följande:
    någon som vet om det är billigt på skoboo? typ kavat gå sko
    jag köpte en typ känga i stl 19 som dottern började gå i redan inne på gekås, har inte gått innan... så d e nog ett bra betyg
    kostade 229:- på rea...

köpte även ett par kängor i stl 28 till stora till nästa år nya sorten som är fodrad och vattentät 349:- vill jag minnas...
    Guslageran skrev 2010-02-21 11:45:16 följande:
    Är det någon som vet om det finns Bumbostolar på Gekås?
    aldrig sett men kan ha fel...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • passau
    Bambusa skrev 2010-03-22 23:32:23 följande:
    finns de pottor på gekås, liknande babybjörns pottstol?? sen så letar ja efter en rosa eller ev lila lurvig (microfleece??) jacka i 92, gärna utan huva.. nån som vet, om inte gekås,så nån annanstans?? icamaxi  i uppsala hade rosa i stora storlekar för en vecka sen,gävle där ja bor hade inga rosa alls.. röda i stoora storlekar...   tygaffärn hade ingen ja gillade...annars skulle ja sy en själv..
    köpte en grå lurv med cerisa kanter utan luva på baby på kappahl... den e kanon!
    hade dessutom 30% tror den kostade 129:- ord. 
  • passau
    firepuzz skrev 2010-03-26 08:49:05 följande:
    Hej!Du som undrade angående kakeldekor.Jag var där igår torsdag och kollade litade efter såna fyrkanter till att ha på kakel i köket, men det hittade jag tyvärr inga, kan också ha missat men jag tror inte dom har.Däremot så hittade jag till badrum. såna pack med flera olika figurer i som man klistrar fast heter också kakeldekor.Fanns med valar, ankor och fiskar. Vet inte vad för kakeldekor du var ute efter.
    jag köpte svart film på rulle på Pnduro, (hemma ej i Ullared) och klippte till rätt stl, blev kanon!
  • passau
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 10:53:50 följande:
    Vilken storlek är det du ska ha? För de flesta är tyvärr slut
    helst 104, men jag överlever... eller så kanske *hoppas* dom har fått en ny sändning!
Svar på tråden Gekås vol 14