• mirakelhopp

Försöka igen?

Hej! Efter 4 missfall har jag min lilla dotter på 9 månader här nu. Men det har varit en tuff resa. Vi blev gravida 2006 (har en dotter sedan 2004 också) men det slutade i MF V10. Efter det kom 2 MF i snabb takt och man började fundera. Vi försökte IVF på fjärde grav, men även den avslutades i MF V10.

Jag träffade en läkare i Borås som forskade i just upprepade MF och han skulle starta en studie i detta som jag skulle ingå i. Den gick ut på att man fick Trombyl från första stund som graviditet konstaterades. (han hade en teori att vissa bildade små små mikroproppar i början). Då blev jag naturligtvis inte gravid och otålig som jag var prövade vi IVF igen. Då fick jag Trombyl utskrivet av IVF-kliniken, just för att de hade hört talas om boråsläkarens mycket positiva resultat i sina studier.
    Ja, på den vägen är det. 9 månader senare kom äntligen lillasyster!

Jag är därför helt övertygad om att det var Trombylen som hjälpte mig!

Jag vet vad ni håller på att gå igenom och att det är lätt att "ge upp"! Men gör inte det, för eller senare har ni säkert en liten goding hos er! Se till att få en rejäl utredning först bara, så det inte är något annat som bråkar. (sköldkörteln, livmodern
    eller något annat). Det finns lösningar för det mesta, så kämpa på SÅ LÄNGE NI ORKAR! För det är tufft och man måste bita ihop många gånger..

Jag önskar er alla stort lycka till!

Svar på tråden Försöka igen?