Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
TigerLily; helt sjukt att han skickade hem dig i det skicket plus inte hade koll på(eller ville ha koll) att du börjat ny medicin som kan ge såna biverkningar.
Idag ska jag till Gemet sista dagen för veckan. Det är faktiskt skönt att göra nåt men guuud vad trött jag är efteråt. Jag är för tillfället i köket innan cafét öppnar och igår när jag kom så sa de att det var bra att jag ville vara i köket igen för det skulle bli sressigt då de var kort av personal och hade även ett par beställningar till möten. Oj då, tänkte jag. Ska jag verkligen klara stressen som kök ofta innebär... Det var ju inte i närheten av vad jag kallar stress! Vi hade tid att stå och småprata osv. Om det är det de kallar stress så vet jag inte vad jag ska kalla stressen i mina tidigare arbeten. *lol* Blev nästan irriterad då jag var uppvarvad och kände mig snuvad på konfekten.
Satt ju här imorse och klagade över att det är för lugnt på stället jag är nu. Jag var riktigt hypoman och sprang runt som en galning här hemma, rotade fram skor ur stora kartongen och sket i att lägga tillbaka de andra osv osv, ja ni fattar. Kommer till ssk för att hämta medicin och är riktigt uppvarvad och irriterad att det är ett så jävla mesigt ställe jag hamnat på. Bla bla bla!
Lade detta inlägg i en annan tråd men tror det passar bättre här.
Nu tappar jag förståndet! Det är kört, fixar inte detta måste lämna honom NU. finns inga alternativ. jag sprängs