Inlägg från: Blitz |Visa alla inlägg
  • Blitz

Svara Ja eller Nej Del 2

Nej., men jag försökte när jag va yngre, ville oxå ha gips som andra barn {#lang_emotions_tongue_out}

Har du lekt ryska posten?

• Blitz

Nej.. Bara sett filmerna.

Går du på toa med dörren öppen om din partner/barn är hemma?

• Blitz

de händer.. Men ja gillar barnannonsena mer, älskar att kolla vad folk ger sina barn för namn.. De värsta jag sett va Alvindra{#lang_emotions_tongue_out} O nu har nån säkert ett barn med det namnet bara för att {#lang_emotions_dreamer}

Har du vatten bredvid sängen?

• Blitz

Ja de gör jag, skitsnyggt på sommarn när de regnar  me korta shorts o gummisar hehe {#lang_emotions_tongue_out}

Har du twisterspel hemma?

• Blitz
    Lena2008 skrev 2010-05-13 16:33:19 följande:
    Min man påstår det, jag tycker inte det! Köper du isbergssallad?
    hehe.

Ja köper isbergssallad bland annat.

Köper du färdigfrysta grönsaksblandningar på påse?
  • Blitz

Ibland, köper en massa olika safter, men inte enbart lightvarianter.

Kan du snyta dig utan näsduk, som "riktiga"karlar gör när man sätter ena fingret emot näsborren o fräser till?? {#lang_emotions_tongue_out}

• Blitz

Nej just den blandningen gillar jag inte.. Antigen eller men inte båda ihop..

Syr du egna saker, t.ex. gardiner, kuddfodral o såna saker?

( Jag kan inte göra raggarsnytning, brukar testa i duschen dock, så man kan skölja av allt snor{#lang_emotions_tongue_out})

• Blitz

Ja de lär jag nog göra =) Såg Gran Torino igår o låg o grät i soffan {#lang_emotions_cry}

gråter du lätt till filmer?

• Blitz

Nej jag är slarvig med det, har tänkt att skärpa mig med det när barnet blir större och ska äta vår mat!

Tycker dom sockerkakssmet??

Svar på tråden Svara Ja eller Nej Del 2