Inlägg från: Umbrageous |Visa alla inlägg
  • Umbrageous

Några som vill ha barn som är mellan 16-19??

Jimmyh skrev 2010-02-18 00:31:20 följande:
    Jag är 16 och och ska bli pappa. jag kan säga att man som ung blivande pappa blev mycket trevligare bemöt här på familjeliv. varför ska man bemötas olika och man är man eller kvinna? det har jag aldrig fattat. det är många som tjatar om gymnasiet och vägrar förstå att man kan plugga det senare. jag är säker på att allt kommer gå bra för dig och din pojkvän. kämpa på och ta bara  åt dig av det du tycker låter vettigt. andras åsikter man inte tycker om behöver man inte ta åt sig av. det är ditt liv och ditt beslut det är bara för omgivningen att acceptera det för ingen av dom kan ändra på ditt liv och dina beslut. lycka till :)
    För att ni inte planerade det. Skillnad.
  • Umbrageous
    Swweetiie skrev 2010-02-18 19:19:50 följande:
    Hm.. du motsäger dig lite? Från din presentation
    Oj
  • Umbrageous
    Swweetiie skrev 2010-02-18 19:19:50 följande:
    Hm.. du motsäger dig lite? Från din presentation
    Och nu har hon gjort abort 2 ggr men orkade inte skriva det men att hon fått misfall orkade... ....

{#lang_emotions_undecided}

...
  • Umbrageous
    Mariaaa skrev 2010-02-18 19:33:32 följande:
    Det här säger jag till alla er. Jag har jobb, jag tar hand om ekonomin. Jag hinner inte svara på alla era frågor direkt! Jag är ingen rikemans unge, jag har inte ens några föräldrar!Ta reda på fakta innan ni kläcker ut er saker som faktiskt sårar!
    Men du, du är 16, du har gjort abort 2(!) gånger men skriver i din presentation att du fått missfall. Du blev gravid en gång när du var 14 år(!!!)

Fattar du inte varför folk reagerar?

Med mognad kommer förståelse.
  • Umbrageous
    Mariaaa skrev 2010-02-18 19:37:38 följande:
    men snälla lägg ner nu. jag kanske inte ville berätta allt! Jag vill inte berätta för hela världen att jag varit en idiot och tagit bort två barn, försöta gången för att jag va helt enkelt för ung. 13 år och gravid är inte det bästa. och andra gången för att det va ett hjärtfel på barnet! Sluta hacka på mig! Jag orkar nog mer än de flesta vuxna! Jag orkar ju sitta här och försvara mig själv. Trots allt va det inte det va som va meningen när jag ens startade tråden! Jag ville får tag i någon som va i samma situation! Men nej, det skulle vara massa tanter som hackar ner på mig och försöker bryta ner mig. sorry, ni kommer inte lyckas få mig att bryta ihop. min uppväxt har gjort mig stark!
    Fast du skrev ju nyss att det sårade.

Nej jag blir förbannad bara av att läsa om sånthär. Du undrar inte varför 98% av alla reagerar negativt till att en 16åring PLANERAR barn?
  • Umbrageous
    Jessiicaa89 skrev 2010-02-20 12:45:28 följande:
    Det är ju helt beroende på individen med, man kan inte dra alla 16-åringar över en kant heller!
    Dra alla över en kam, var noga med att skriva rätt för någon annan i tråden läxade upp någon angående detta {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Några som vill ha barn som är mellan 16-19??