Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)
hahah, gumman, vilken härlig (om än ångestfylld) ts, skratade så jag grät, o kommer tänka på dig när jag själv ligger där o vrålar o bajsar på mig :P
hahah, gumman, vilken härlig (om än ångestfylld) ts, skratade så jag grät, o kommer tänka på dig när jag själv ligger där o vrålar o bajsar på mig :P
Kunde inte heller kissa efter FL, men bara allra första dygnet, de tömde mig på närmare en liter, 950ml, undra hur det blir denna gång...
Jag hade bara en extrem klåda av ryggbedövningen, va sönderriven på benen o skinkorna efteråt. Gick med gåstolen o va tvungen o stanna o riva titt o tätt, kanske vanligt...
Uhh, levrat blod som i inlägg 932, Jag stog dock i kön på ica, vi skulle på middag o visa upp bebis för svärföräldrarna... I kön känner jag bara hur ngt är på väg ut, slemmigt, glidande STORT!! SÄger till karln att jag måste kila ut i bilen, tar fram en blöja o lägger i trosorna, åker till hans päron, väl på toa ser jag hur en stor klump ligger fast o fin i blöjan, jag kunde knappt äta middag sen kan jag säga...fyfabian!! ska norpa stora bindor på bb!!