Inlägg från: Catgodess |Visa alla inlägg
  • Catgodess

Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)

Haha det roligaste jag läst idag, kommer säkerligen inte vara så kul när jag fått bebisarna i sommar men tack vare TS så är jag åtminstone förberedd :)

• Catgodess
    IceCloud skrev 2011-05-17 11:53:38 följande:
    Så bra ju. Började bli lite fundersam eftersom de inte har växt en ynka milimeter o det känns som de flesta får börja leta ny bh, men icke jag!
    Skulle varit glad om jag kunnat ha mina gamla bhar, nu har jag fått två oformliga jättar som växte 3 storlekar på lika många veckor och ligger o vilar på en STOR rund mage.

Den här tråden har fått mig att dra på smilbanden mer än en gång, nu vet jag vad som väntar om två månader Glad
  • Catgodess
    niagara skrev 2011-05-24 19:47:54 följande:
    1. panikkänslan när man verkligen inser att du har inget val, ungen ska ut nu.
    2. Hormonavtändningen i veckor efteråt. jävla klimakteriekossa med frossa o svettningar. Blev 200m frisim i sängen nattetid.
    3. Vilka jävla ömma bomber till bröst. Ok om man har a-b-kupa från början, då förstår jag att det kan kännas spännande med c-d ett tag. Men har man d-e från början och får z-å-ä-ö, då är det lätt att hålla sig för garv!
    Nä fu fan hade ekupa från början och är uppe i hh *s*
Svar på tråden Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)