Inlägg från: Gravid2010 |Visa alla inlägg
  • Gravid2010

Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)

Att man får ont i snippan JA... men som sagt att man skulle bli helt jävla f'cking förstörd där man gör nr 2.. det är det ingen som säger nåt om.  Lite hemorojder och sprickor.. jo j'ävlars. Operation och värktabletter i ett år snarare.

Näe... efter en vag. och ett ks så tänker jag ÖVERTALA min dotter till ks den dagen hon själv ska ha barn..

• Gravid2010

TS:

Jag hade INGET avslag alls att tala om efter mitt andra barn kommit med KS.. Använde endast trosskydd och det var över efter 4 veckor!

• Gravid2010
    Daeminimon skrev 2011-05-26 22:26:15 följande:
    Var "vi"?! Tala för dig själv!

Vaginalt för mig.. = smärta i ett år efteråt.

Snitt = Smärta i en vecka...

Liiiite skillnad.

• Gravid2010
    Daeminimon skrev 2011-05-26 22:26:15 följande:
    Var "vi"?! Tala för dig själv!
    +1
  • Gravid2010
    telgebo skrev 2011-05-26 22:29:24 följande:
    i jämförelse med hur det måste kännas att få magen uppskuren så ja så var eftervärkarna i magen ingenting och inte stygnen i hönan och rejält ömma bröst nej.
    Eftervärkarna efter första är ingenting...Kom igen när du har eftervärkar efter andra el tredje barnet.. (som är fan så mycket värre än efter första.)
  • Gravid2010

Ang..Saker som ingen berättade:

Efter snittet så fick jag så gott som inget avslag alls.. Använde i stort sett enbart trosskydd i någon vecka och klarade mig galant på det. Spottings kan man väl säga.

• Gravid2010

Jag trodde verkligen inte att man kunde bli som vanligt igen där nere efter en vaginal förlossning.. Men det blir man.. och man behöver inte bli stor som globen heller.. Utan det är snarare trängre än innan!

Svar på tråden Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)