Saker ingen berättar för dig (om barnafödande)
Nä, det där med avslag sa fasen inget om, USCH. Och att det gjorde ont i röva sa inget heller nåt om, min bajskorv vägde dock bara 3250 g
Nä, det där med avslag sa fasen inget om, USCH. Och att det gjorde ont i röva sa inget heller nåt om, min bajskorv vägde dock bara 3250 g
Varje gång jag skulle kissa fick jag hälla vatten på, i 4 veckor ungefär..sved som faaaaan. Ingen sa heller att man skulle bajsa ner sig typ hela tiden och bli bytt på av personalen, hahaha gud så förnedrande haha! När jag skulle gå in i förlossningsrummet med den där gåstolen bajsade jag ner mig samtidigt som jag gick och hade värkar - då ville jag bara försvinna fy fan. INGEN kontroll alls..
Jag var säker på att jag skulle bajsa ner på innan jag födde mitt barn och visst gjorde jag det, bättre att ha ett öppet sinne
Man skriver ju inte detta för att skrämmas, bara bra att dela med sig så man vet att man inte behöver skämmas eller känna sig konstig eller rädd, som sagt öppet sinne. Nån mer som mådde illa både före och efter förlossningen, var så besviken, kunde inte äta första dygnet..var väl i chock haha..Jag trodde inte heller att man kunde "öppna sig" 10 cm på 2 timmar men det kändes ju..