graviditeten är bara en illusion..
... så tänkte jag angående min och min sambos graviditet. Innan man hade någon form av bevis på att något faktiskt existerade där inne, så kändes allt väldigt overkligt.
... så tänkte jag angående min och min sambos graviditet. Innan man hade någon form av bevis på att något faktiskt existerade där inne, så kändes allt väldigt overkligt.
Good for you!
Jag har nog alltid varit lite semiblödig så förändring blev inte lika stor för mig där...
Tokig? Inte mer än normalt och hälsosamt. Positiva förväntningar visar ju på att du ser fram emot det, det är ju jättebra. Smånördiga fantasier om idrottskarriär tror jag alla vi med lite för stort sportintresse har
Det enda märkliga är P1, den grejen förstår jag inte, men ser det som ett tecken på att du vill öka din kunskapsbas.
Jag tror långt ifrån alla har din typ av reaktion, men jag tycker den är bra. Alldeles för många verkar vara lite för ontresserade fram tills barnet är fött, efter sådär sju månaders gravidet är min erfarenhet.
Läs på och se till att ha pratat igenom förväntingar runt förlossning och tiden efteråt. Inte bara kring barnet utan även allt annat som måste fungera, du beöver ju (om du inte redan gjort det vilket kan misstänkas) ta mer ansvar hemma. Lycka till!
/Erik (som också passerar 30-strecket i år)