• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • Lady Dahmer

(Jo serru, det var min blogg som blev framröstad som FL's bästa blogg!)

Vill man läsa om en rabiat manshatande feminist
     som brevväxlar med seriemördare och har mycket åsikter så läser man min blogg!

Vill man läsa om en grottkvinna med orakade armhålor och samtidigt få tips på hur man tvättar sig utan tvål och schampoo så är det min blogg man ska besöka!

Vill man läsa vardagstrams blandat med kontroveriella ämnen så kom in till mig!

Min blogg är skitbra och jag är en fantastisk människa som alla borde träffa!

Confessions of a neurotic attentionwhore småbarnsmorsa -

ladydahmer.blogg.se

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Februari18

Idag har jag bloggat om en billigare variant av hotstonemassage, nämligen att lägga sig på ett bastuaggregat....NEJ jag bara skojjade! Men en billigare version för att det är elever som utför behandlingen. Och så har jag skrivit om den stora kartong med lyxprodukter jag har fått av Goldwell!

Här är adressen: 
    3tjejer.blogspot.com/

och till sidan - som inte kostar att använda eller som vi tjänar på, heter www.3tjejer.se

kram
Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2