Bjud in din blogg Del 2
Om min vilja och önskan - som inte delas av min sambo....
Http://abimopectore2010.blogspot.com
Om min vilja och önskan - som inte delas av min sambo....
Nu har jag uppdaterat me dlite nya bilder i miin bildblogg, kika gärna in och lämna gärna en kommentar eller två...
Idag är min blogg klart läsvärd - min sambos ex har varit i farten igen och nu är måttet rågat....
"Min Pappa är starkare än din Pappa...."
...om småbarnsfasonerna på min gata bland de vuxna grannarna. Jag blir så j*la trött...
...läs och ge din syn på saken så är jag dig evigt tacksam, passa gärna på att lämna en kommentar också så att jag hittar till din blogg...
En hel massa inlägg har det blivit under dagen...
* Att vara Bonusförälder - att ha bonusbarn
* Abort - en fråga om mord?
* Dagens blogg - Yzza
* Ekorrhjul....
* Svar på kommentar
Kika gärna in, läs och kommentera, länka mer än gärna till din blogg så jag har något att läsa imorgon...
Min Fotoblogg är uppdaterad med nya (föhoppningsvis) fina, snygag och intressanta bilder på allt och ingenting...
EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD
I min vanliga blogg kommer det uppdatering inom kort - till dess håll tillgodo med min duktiga 6-åring och hennes ponnys framsteg och lite kyla som skrevs igår kväll...
AB IMO PECTORE
En intensiv helg är till ända - båda mina bloggar är uppdaterade:
AB IMO PECTORE - lite om helgen som varit och den hejdundrande festen - även bilder där ifrån...
EN BILD SÄGER MER ÄN 1000 ORD - Portätt på Johanna Toftby (Ensam Mamma söker) samt nya annorlunda porträtt på min dotter, hennes kusin och mina syskon...
VAD I HELVETE HAR DET TAGIT ÅT FOLK!!! Om valet - om all jävla idioti som kommit ur folk efter att SD kommin in i riksdagen - j*la sandlåde fasoner!
VAD I HELVETE HAR DET TAGIT ÅT FOLK!!! Om valet - om all jävla idioti som kommit ur folk efter att SD kommin in i riksdagen - j*la sandlåde fasoner!
Har uppdaterat min BILDblogg - Ä N T L I G E N - och fler bilder kommer...
Take a look and leave a comment or two...
* Frida 5 månader
* HALLOWEEN (bättre sent än aldrig...;))
I'm back in blogging...
AB IMO PECTORE