• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • J o a n n a

Här är jag och min lilla. Min lilla heter Alexander och är en fin liten kille! Jag är Joanna. En ganska ung mor till denna underbara lilla pojke. Jag lever för mannen min, lilla pyret, mat i alla former (och katten) Så min blogg kommer bli en salig blandning av min maniska utövning av matexpriment, blöjbyten, intressanta möten med barnvagnsmaffian och den eviga klagan på mannens ständiga resande. Välkommen! http://jagochliten.blogg.se/

• Yssa
    1. Scener ur en Melodifestival bland myror
    Så här tyckte jag - när jag inte stördes av myrornas krig då...

2. Välkommen till mitt rosa kaos
    Ny design i bloggen - lite mer jag?

3. Glassnyheter i vår
    Dessa ser jag fram emot att få sätta tänderna i {#lang_emotions_tongue_out}

{#lang_emotions_flower} yssasblogg.blogspot.com {#lang_emotions_flower}
  • Magda73
    - Det sitter i generna... *FOTO*
    - Hur gammal blir du? *TEST*
    - Kanske, kanske? *FOTO*
    - Vad heter din blogg?
    Välkommen till magda.nu
    Blogg: magda.nu
  • CeeKaay

Min sämsta B-day någonsin... Lillfis ligger magsjuk...
    Har varit isolerade från omvärlden hela helgen...
    Pissigt värre...

www.ceekaay.blogg.se

Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2