Yssa Äldre 8 Mar 21:43 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 1. Kärlek är väl underbart, eller hur? Precis så här underbart kan det vara *fotobevis* 2. Veckomatsedel för vecka 10 Veckans middagar samt recept 3. Gravidfläskstatus Följ min långsamma kamp mot fläsket... yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 9 Mar 11:30 #697 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ett primalskrik, någon? yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 9 Mar 16:19 #699 Återställ Anmäl Du ogillar detta 1. Tisdagstema: Frihet Min tolkning av fotoutmaningen med temat frihet - lapa sol på en brygga i skärgården. Så ser frihet ut för mig! 2. Ett primalskrik, någon? yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 9 Mar 21:27 #713 Återställ Anmäl Du ogillar detta 1. Tävling: Dove Visible Care Vill du vara med och tävla om dessa godingar? Kila då in till mig och kika hur du gör! 2. Tisdagstema: Frihet Min tolkning av fotoutmaningen med temat frihet - lapa sol på en brygga i skärgården. Så ser frihet ut för mig! 3. Ett primalskrik, någon? yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 11 Mar 09:31 #762 Återställ Anmäl Du ogillar detta Det här med yrken... yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 11 Mar 12:58 #773 Återställ Anmäl Du ogillar detta 1. Osynliga fönster Fullständig logik kring fönsterputsning... 2. Det här med yrken... yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 12 Mar 14:49 #812 Återställ Anmäl Du ogillar detta Träning i hemmets lugna vrå yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 15 Mar 09:09 #887 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gissa vad jag gör? yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 15 Mar 20:54 #913 Återställ Anmäl Du ogillar detta 1. Matsedel för vecka 11 Veckomatsedel samt recept 2. Dagens visdomsord 3. Gissa vad jag gör? yssasblogg.blogspot.com
Yssa Äldre 15 Mar 22:18 #917 Återställ Anmäl Du ogillar detta 1. Vill också se! Ett klipp ur filmen "Sebbe". Var beredd på att gripas och se ett enormt skickligt skådespeleri! 2. Matsedel för vecka 11 Veckomatsedel samt recept 3. Dagens visdomsord 4. Gissa vad jag gör? yssasblogg.blogspot.com