Carisma95 Äldre 9 Apr 18:30 10671 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Bjud in din blogg Del 2 vastragotaland.blogspot.com * Om och om och om igen... * HARE-hört-den-förut? * Hjärna till salu! * Lost - Crazy...visst. Men bra! * Som ett brev på posten, så...
Carisma95 Äldre 10 Apr 11:32 #1731 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Ett jämställt bröllop. Men SEN då?? * Usch... * Om och om och om igen? * HARE-hört-den-förut?!
Carisma95 Äldre 11 Apr 18:41 #1783 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Dataspelets mål - Våldta kvinnor?! * Barnsäkerhet - Ibland går det till överdrift! * Lördag kväll - In all it´s glory! * 30-årskrisen kommer ikapp? * Ett jämställt bröllop. Men sen då?!
Carisma95 Äldre 14 Apr 09:49 #1864 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Se vad mycket bättre det blev...eh... * Deja vu! * Varför inte bara erkänna att de gjorde fel? * Dataspelets mål - Våldta kvinnor?! * Barnsäkerhet. Ibland går det till överdrift!
Carisma95 Äldre 18 Apr 10:51 #2002 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com * Nötter...?! * Mitt CV: "Jag har sett på tv att man kan".... * Sonen har nog goda framtidsutsikter! * Maskopi?! (Dessa jädra islänningar).
Carisma95 Äldre 23 Apr 15:06 #2176 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com* Ja, varför inte? * Bullfita, vill du smaka bullfita? * Stop! Drop your weap....I mean dad! * Vill du ha en kissekatt? * Då var det dags igen!
Carisma95 Äldre 25 Apr 17:27 #2223 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com* Livet som 5-åring vs. en 5-årings mamma... * Citat of the week! * Hur kan man?? * Om ni ser någon som ser ut ungefär så här... * Som kund ska man nog tänka efter lite. * Jätteröd, darrande, rumpmuskel-lös tjej finnes. Någon?
Carisma95 Äldre 30 Apr 10:06 #2357 Återställ Anmäl Du ogillar detta vastragotaland.blogspot.com* Var är alternativen? * Något har hänt...! * Onsdag kväll - Träning, kaffe och Lost! * Jag har blivit oskuld igen! * Magic fifty * "Byta tampong"?